9 תשובות
אבא שלי אמר לי כל דור אמר את זה ובסוף קנו להפסיק להיות עצלנים לעבוד להשקיע ללמוד
אנונימי
ניישב את יהודה ושומרון הבתים שם זולים
שואל השאלה:
^^אף אחד לא עצלן שכר דירה חודשי עומד על בין שבע אלף לשמונה . ואם אתה רוצה לקנות בית זה מעל מיליון וחצי
^^אף אחד לא עצלן שכר דירה חודשי עומד על בין שבע אלף לשמונה . ואם אתה רוצה לקנות בית זה מעל מיליון וחצי
אנונימית
לא אמרתי שאת עצלנית אבל אם יעבדו ילמדו להשקיע יצליחו לקנות דירה
אנונימי
שואל השאלה:
^ממש הרגע אמרת תפסיקו להיות עצלנים.
לא לנסות להיות חכם כי זה מאוד יקר ככה או ככה אין קשר ללעבוד, ללמוד, ולהשקיע
אי אפשר לחיות ככה אז די שקט
נתת דוגמא על אבא שלך אז אתה כרגע לא גר לבד, ולא קנית לעצמך בית ואתה תלוי בהורים שלך
^ממש הרגע אמרת תפסיקו להיות עצלנים.
לא לנסות להיות חכם כי זה מאוד יקר ככה או ככה אין קשר ללעבוד, ללמוד, ולהשקיע
אי אפשר לחיות ככה אז די שקט
נתת דוגמא על אבא שלך אז אתה כרגע לא גר לבד, ולא קנית לעצמך בית ואתה תלוי בהורים שלך
אנונימית
אני מדבר על הרוב המדינה עצלנים לא מכיר אותך אישית, ואני חי עם ההורים כי אני עוד רגע מתגייס ואם אני ירצה אני יכול להסתדר לבד עבדתי חסכתי ולומד להשקיע וכרגע אני קונה לי את כל מה שאני צריך אני מתכנן לקנות דירה אחרי הצבא אם אני יצליח תאמיני שכולם יצליחו
אנונימי
זה מאוד תלוי במסלול החיים של כל אחד באמת מחיר של דירה ממוצעת זה מליון וחצי ולזוג יותר קל לקנות בית כי זה אומר שכל צד צריך 750 אלף ואפשר גם לקחת משכנתא.
אם כל אחד מהצדדים מצליח לחסוך 300 אלף לפחות(אם גרים אצל ההורים אז בהחלט ניתן להגיע לזה תוך מספר שנות עבודה ואם יודעים איך להשקיע את הכסף ניתן להגיע גם לסכומים גדולים יותר)
אז אני מבין שבית אני לא קונה לבד אני קונה עם מי שאתחתן איתה.
בנוסף לפעמים ההורים יכולים להביא איזה 100 אלף אז אנחנו כבר ב800 אלף לקראת חתונה ו700 אלף ניתן לקחת כמשכנתא ועם השנים להמשיך לחסוך ולהגיע לדירה יותר טובה.
הבעיה מתחילה שאנשים צעירים רוצים לגור לבד לדוגמה, כי אז החיסכון החודשי יורד מאוד, או שקונים רכב חדש או יקר בשביל פוזה...
אז אם רוצים באמת לקנות בית צריך בשלב הצעיר שיש תמיכה מההורים לחסוך כמה שיותר, כי אחר כך זה מאוד קשה שצריך לשלם שכירות והוצאות על כל המחייה
אם כל אחד מהצדדים מצליח לחסוך 300 אלף לפחות(אם גרים אצל ההורים אז בהחלט ניתן להגיע לזה תוך מספר שנות עבודה ואם יודעים איך להשקיע את הכסף ניתן להגיע גם לסכומים גדולים יותר)
אז אני מבין שבית אני לא קונה לבד אני קונה עם מי שאתחתן איתה.
בנוסף לפעמים ההורים יכולים להביא איזה 100 אלף אז אנחנו כבר ב800 אלף לקראת חתונה ו700 אלף ניתן לקחת כמשכנתא ועם השנים להמשיך לחסוך ולהגיע לדירה יותר טובה.
הבעיה מתחילה שאנשים צעירים רוצים לגור לבד לדוגמה, כי אז החיסכון החודשי יורד מאוד, או שקונים רכב חדש או יקר בשביל פוזה...
אז אם רוצים באמת לקנות בית צריך בשלב הצעיר שיש תמיכה מההורים לחסוך כמה שיותר, כי אחר כך זה מאוד קשה שצריך לשלם שכירות והוצאות על כל המחייה
חוק השבע שנים.
אם מתנהלים כלכלית חכם אפשר לסיים את הצבא עם 100,000 שקל בלי יותר מידי מאמצים.
אחרי 7 שנים כל סכום שמושקע במדד מרכזי מכפיל את עצמו, אז אחרי 7 שנים יש לך 200 אלף.
בזמן הזה אפשר לחסוך עוד 100,000 אם חיים בצמצום.
300 אלף פלוס משכנתא שווה דירה.
אם מתנהלים כלכלית חכם אפשר לסיים את הצבא עם 100,000 שקל בלי יותר מידי מאמצים.
אחרי 7 שנים כל סכום שמושקע במדד מרכזי מכפיל את עצמו, אז אחרי 7 שנים יש לך 200 אלף.
בזמן הזה אפשר לחסוך עוד 100,000 אם חיים בצמצום.
300 אלף פלוס משכנתא שווה דירה.
לא
באותו הנושא: