79 תשובות
בטח הוא חסר ביטחון שצריך לגדל ביצים.
חנון
מנודה חברתית
מנודה חברתית
אנונימי
הזוי ומוזר וחרדתי ומושפע ולא חושב בהגיון.
שאיזה יופי שאני לא המוזר היחיד
לא חשבתי, מעדיפה להתעסק בעניינים שלי :)
אצלי ממש לא הקפידו בכל מקרה, אז מי שהיה שם פשוט המשיך לשים..
אני שמתי מסיכה וכמעט כל הבית ספר שלי נשאר עם מסיכות
אמאלה מה יש לאנשים פה אתם גורמים לי יותר לחוסר ביטחון
אנונימית
הזוי
התגובות פה נוראיות.
מוזר
האמת, הכי בכנות, שהוא חסר ביטחון.
שמחה לדעת שאני לא היחידה
שהוא שם מסכה לבית ספר היום
התגובות נורמליות. הנורמלי זה בלי מסכה. גם לפני וגם עכשיו. בן אדם חרדתי מאוד מי ששם ומוזר ולא חושב בהגיון.
סתם מוזרים ומושפלים.
למה אתם ממשיכים לשים מסיכה אם לא צריך
כל המינוסים כאן זה מהחסרי ביטחון אני מתה
למה אתם ממשיכים לשים מסיכה אם לא צריך
כל המינוסים כאן זה מהחסרי ביטחון אני מתה
אנונימית
^^מה אכפת לך? שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ואיך שמרגיש לו לנכון.
ben
מה הקשר, יש אנשים שיש להם חוסר ביטחון
תפנים
מה הקשר, יש אנשים שיש להם חוסר ביטחון
תפנים
אנונימית
כי העץ ידביק אותם אנונימית
ben זכותו של כל בן אדם לשים מסיכה וכל אחד מסיבתו, כמו שאתה לא רוצה שישפטו אותך שאתה לא שם מסיכה כשהייתה חובת עטיית מסיכת, אז אל תשפוט אנשים שעוטים מסיכות כשאין חובה כזאת
הזוי איך שטפו לאנשים את המוח, נותן להם ביטחון חחח לא רואים להם את האף ואת הפה אוי אוי אוי
מה היה לפני?
מה חשוב לכם הבריאות שלכם או הביטחון שלכם? רק רעל עוד ועוד כל שניה ושניה שאתם שמים את המסכה הזאת
מה היה לפני?
מה חשוב לכם הבריאות שלכם או הביטחון שלכם? רק רעל עוד ועוד כל שניה ושניה שאתם שמים את המסכה הזאת
לא אכפת לי, אבל אני אומר את דעותיי בצורה הכי אמיתית וקשה שיש אין מה לעשות.
ואולי כי קצת כואב לי לראות אנשים ממשיכים לשים את השטות שאף אחד בקושי שם לפני וזה לא עזר לפני באמת , אז זה לא ממקום רע.
ואולי כי קצת כואב לי לראות אנשים ממשיכים לשים את השטות שאף אחד בקושי שם לפני וזה לא עזר לפני באמת , אז זה לא ממקום רע.
שום דבר
אני חושבת שהאנשים שמגיבים ש"כל מי שהמשיך לשים מסיכה חסר ביטחון" הם החסקי ביטחון.
ben אתה מזעזע
איכ אני באמת לא מאחלת חוסר ביטחון או שנאה עצמית.
אתה לא חווית את זה ואני לא מאחלת לך לחוות את זה.
תהיה בריא רק בריאות
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לא לשפוט אנשים
תהיה בן אדם טוב, זה מה שאלוהים שאתה מאמין בו רוצה.
איכ אני באמת לא מאחלת חוסר ביטחון או שנאה עצמית.
אתה לא חווית את זה ואני לא מאחלת לך לחוות את זה.
תהיה בריא רק בריאות
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לא לשפוט אנשים
תהיה בן אדם טוב, זה מה שאלוהים שאתה מאמין בו רוצה.
אנונימית
^^^^מה זה מפריע לך מה?!
בריאות/חוסר ביטחון לא משנה מה הסיבות של הבן אדם, זה לא אמור לעניין אותך.
ומה הקשר רעל? אין שום בעיה לשים מסכה, אם כבר זה מגן ולא מזיק.
בריאות/חוסר ביטחון לא משנה מה הסיבות של הבן אדם, זה לא אמור לעניין אותך.
ומה הקשר רעל? אין שום בעיה לשים מסכה, אם כבר זה מגן ולא מזיק.
כלום
^^^ כל מילה בסלע אחותי
מה שנוח לו אני בוכה למה אכפת לאנשים מי לובש מסיכה. אם זה לא פוגע בכם אז תקדמו
הגיוני לא ציפיתי שכולם יורידו ישר
אני חווה מדי יום חוסר ביטחון ברמות הכי גבוהות שאני מתבלבל בדיבור ומגמגם וישר בחרדה מה חושבים עליי.
אז אל תגידו לי מי אני ומה אני חווה ומה אני לא.
אכפת לי מהבריאות של אנשים יותר מהביטחון שלהם
אה, יצאתי על מסכות, אני בן אדם מזעזע, דוחה!!! יא אללה!
אז אל תגידו לי מי אני ומה אני חווה ומה אני לא.
אכפת לי מהבריאות של אנשים יותר מהביטחון שלהם
אה, יצאתי על מסכות, אני בן אדם מזעזע, דוחה!!! יא אללה!
בן אתה הבן אדם הכי דרמטי שראיתי באפליקציה הזאת אני לא יודעת מה לומר זה קורע אותי מצחוק
אוקיי, כפיים? חחח
מר ben בוא בוא תנשום נשמה מספיק עם הדרמה וההצגות. אם אתה טוען שיש לך חוסר ביטחון ואז אתה יורד על אנשים עם חוסר ביטחון כנראה שאתה לא מבין שיט מהחיים שלך.
שכנראה זה דבר שעוזר לא ולא אמור להיות משנה לאף אחד מחתיכת בד על הפנים
אנונימית
לא אכפת לי מהמסיכות, יצא על האנשים ששמים מסיכות ואני אצטט אותך.
"הזוי איך שטפו לאנשים את המוח, נותן להם ביטחון חחח לא רואים להם את האף ואת הפה אוי אוי אוי"
זלזול בחרדות וביישנות של אנשים.
"בן אדם חרדתי מאוד מי ששם ומוזר ולא חושב בהגיון."
זלזול שוב פעם באנשים עם חרדות וקראת
להם מוזרים.
תשקול את המילים שלך.
"הזוי איך שטפו לאנשים את המוח, נותן להם ביטחון חחח לא רואים להם את האף ואת הפה אוי אוי אוי"
זלזול בחרדות וביישנות של אנשים.
"בן אדם חרדתי מאוד מי ששם ומוזר ולא חושב בהגיון."
זלזול שוב פעם באנשים עם חרדות וקראת
להם מוזרים.
תשקול את המילים שלך.
אנונימית
האמת שאני מבין דבר או שניים, ו וואלה אני הרגשתי ביטחון עם מסכה מודה, אבל לדעתי זה פשוט טיפשי לחלוטין להמשיך לשים את זה לפני וגם אחרי שלא צריך יותר.
צריך לחזור לנורמליות שהייתה כאן לפני, לא שזה יכנס לנו לחיי היום יום עכשיו וניהיה עם זה כל החיים שנה אחרי שנה. מספיק. נגמר.
בריאות חשובה יותר מביטחון, אז אני הולך לפי העיקרון הזה. תקראו לי דוחה כמה שבא לכם בהצלחה
צריך לחזור לנורמליות שהייתה כאן לפני, לא שזה יכנס לנו לחיי היום יום עכשיו וניהיה עם זה כל החיים שנה אחרי שנה. מספיק. נגמר.
בריאות חשובה יותר מביטחון, אז אני הולך לפי העיקרון הזה. תקראו לי דוחה כמה שבא לכם בהצלחה
^^עזבי אחותי הבן אדם רק מחפש לעשות דרמה. אנשים כאלה לא צריך לקחת ברצינות, הוא לא מבין מה יוצא לו מהפה, מסכן
לגמרי ^
אנונימית
לא עניין שלי, לכל אחד יש את הסיבות שלו. מעצבן אותי שאנשים שופטים על פי זה כי יכןל להיות שיש להם מישהו במשפחה בסיכון
חחח, עשיתי את שלי מסתבר. כשנוגעים לאנשים בנקודות רגישות הם בורחים לתירוצים של ''אין לו מושג על מה הוא מדבר נתעלם ממנו''
בסדר, הבנתי, אתם חסרי ביטחון אז קשה לכם לקבל דעה נגד אחלה, זה לא הופך בן אדם לדוחה או וואטאבר שאתם אומרים עליו. איזה ריגשי שלא נדע.
אני מחפש להפיץ את האמת :) לא דרמה.
ומסכות עבורי זה השטן. וזכותי לחשוב כך.
בסדר, הבנתי, אתם חסרי ביטחון אז קשה לכם לקבל דעה נגד אחלה, זה לא הופך בן אדם לדוחה או וואטאבר שאתם אומרים עליו. איזה ריגשי שלא נדע.
אני מחפש להפיץ את האמת :) לא דרמה.
ומסכות עבורי זה השטן. וזכותי לחשוב כך.
זכותו ושיהנה
^^אנחנו לא בורחים, פשוט אין טעם להתווכח איתך כשאתה ככ אטום לגבי רגשות ודעות של אנשים אחרים. מה שנקרא הוצאת אנרגיה לשווא
בז לאנשים שמסתובבים עדיין עם הסמרטוט על הפנים תפעילו קצת את הראש ותבינו שאין דבר כזה קורונה
אנונימי
אה אז אתה אומר שהיה לך ביטחון עם מסיכה? ועכשיו שיש לך ביטחון גם בלי אתה מרגיש חזק על חלשים?? אתה עלוב נפש. אנשים בנו את הביטחון שלהם על מסיכה ה"מסכנה" הזאת ועכשיו, אחרי כמעט שלוש שנים שאנחנו עם מסיכות פשוט מודיעים להם שזהו, אין יותר. אתה יודע בכלל איך הביטחון שלהם קורס עכשיו ? כל מה שהם בנו לעצמם פשוט קורס. וזה לה משנה מה זה, מסיכה, בגדים, אנא עארף, זה פאקינג עזר להם לבנות ביטחון עצמי ואני לא מגזימה!.
שכנראה אני והם לא נידבק שעוד יומיים יפרוץ גל (לא זוכרת איזה) של קורונה.
אנונימית
ben^ להגיד דברים פרובוקטיביים ופוגעים לא עושה אותך מגניב
כשהבריאות עדיפה אז מן הסתם שאהיה אטום ככ.
כשיש לי דעה משלי אז זכותי להביע אותה.
גם לי יש רגשות וחוסר ביטחון ועוד דברים, אני לא שם מסכה בגלל זה. אנחנו על אותו גל. אז אל תגידו לי שאני לא מבין רגשות של אחרים כשיש לי אותם רגשות.
כשיש לי דעה משלי אז זכותי להביע אותה.
גם לי יש רגשות וחוסר ביטחון ועוד דברים, אני לא שם מסכה בגלל זה. אנחנו על אותו גל. אז אל תגידו לי שאני לא מבין רגשות של אחרים כשיש לי אותם רגשות.
התגובות כאן פשוט מחרידות
ללחוץ לאנשים בנקודות רגישות זה לא מגניב. לא מגניב בכלל.
אמרתי שבלי יש לי ביטחון? וואלה לא, אין לי. אבל ההגיון והבריאות קודמים לביטחון ולדבר הזה שנקרא מסכה שמסכנת את החיים שלי. אני לא רובוט, אני לא רוצה לחיות עם מסכה כל החיים עכשיו רק בגלל חוסר ביטחון. צריך לחזור לנורמליות שהייתה כאן לפני הקורונה.
אז מה קשור חזק על חלשים? מה קשור עלוב נפש?
אנשים בנו את הביטחון שלהם על המסכה?
אחלה, אנשים גם הרסו את החיים שלהם עם המסכה הזאת והרסו את הבריאות שלהם ואני עד לזה גם.
אז מה קשור חזק על חלשים? מה קשור עלוב נפש?
אנשים בנו את הביטחון שלהם על המסכה?
אחלה, אנשים גם הרסו את החיים שלהם עם המסכה הזאת והרסו את הבריאות שלהם ואני עד לזה גם.
אני חושבת שהם חסרי ביטחון, וכל אלו שכאן שנפגעים מאלו שאמרו שלדעתם ילדים שחזרו לבית ספר עם מסיכה הינם חסרי ביטחון, אתם לא באמת חשבתם שנאמין כי אתם שמים מסיכה בגלל פחד להידבק קורונה, אז מה הלוז? אף אחד לא קונה את התירוץ הזה, הרוב המוחלט יודע שאתם לובשים מחמת חוסר ביטחון.
אני אישית לא מבינה למה אתם מסתתרים מאחורי המסיכה כדי להרגיש ביטחון אם זה יוצר תדמית הפוכה. המסיכה עוד יותר מבליטה אתכם בשטח (אתם שונים ומה ששונה מושך) וגם מסגירה את חוסר הביטחון שלכם.
זה כמו לכתוב על המצח "אני חסר ביטחון."
זה מאוד בולט, אני לא מבינה, בתור חסרת ביטחון אני מעדיפה ללכת בלי מסיכה מאשר למשוך אלי את תשומת הלב הזו ושבנוסף יקטלגו אותי כזאת..
אני אישית לא מבינה למה אתם מסתתרים מאחורי המסיכה כדי להרגיש ביטחון אם זה יוצר תדמית הפוכה. המסיכה עוד יותר מבליטה אתכם בשטח (אתם שונים ומה ששונה מושך) וגם מסגירה את חוסר הביטחון שלכם.
זה כמו לכתוב על המצח "אני חסר ביטחון."
זה מאוד בולט, אני לא מבינה, בתור חסרת ביטחון אני מעדיפה ללכת בלי מסיכה מאשר למשוך אלי את תשומת הלב הזו ושבנוסף יקטלגו אותי כזאת..
אנונימית
יש לך חוסר ביטחון? אני לא מאמנה לזה. בן אדם שיש לו חוסר ביטחון לא יורד על אנשים עם חוסר ביטחון
אם באמת יש לך חוסר ביטחון היית מבין ולא תוקף אותם
אין בעיה, לא מזלזלת ברגשות שלך
אל תזלזל באחרים.
תבין לא אכפת לי מה אתה חושב על הבריאות
הכוונה היא הביטחון וזהו
אל תזלזל באחרים.
תבין לא אכפת לי מה אתה חושב על הבריאות
הכוונה היא הביטחון וזהו
אנונימית
אין לי ביטחון. מי שמכיר אותי יודע ואתם מוזמנים לשאול כל מי שמכיר אותי.
אבל לשים מסכה בשביל ביטחון כשזה מסכן לי את החיים? בחיים לא!
אדים על המשקפיים, כאב ראש, לא נושם, חיידקים חזרה לגוף, סכנה לגוף שלי, רובוט, צריך עכשיו להתבסס על זה בחיי היום יום? עד מתי? למה אני צריך להישען על מסכה שתבנה את הביטחון שלי, לא רוצה. יש לי סדר עדיפיות אם לא הבנת enola, זה לא היה לפני וזה יחזור להיות כך.
אבל לשים מסכה בשביל ביטחון כשזה מסכן לי את החיים? בחיים לא!
אדים על המשקפיים, כאב ראש, לא נושם, חיידקים חזרה לגוף, סכנה לגוף שלי, רובוט, צריך עכשיו להתבסס על זה בחיי היום יום? עד מתי? למה אני צריך להישען על מסכה שתבנה את הביטחון שלי, לא רוצה. יש לי סדר עדיפיות אם לא הבנת enola, זה לא היה לפני וזה יחזור להיות כך.
אני לא מתייחסת לבריאות וגם אתה לא. אתה יורד רק לאנשים חסרי ביטחון ואתה עוד אומר שאתה בעצמך כזה וזה מה שעלוב אצלך.
כן אני מהילדים האלו שאם מישהו יקבל התקף חרדה אני אצחק אה...
במקרה יש לי חברה טובה שנה וחצי+ שחטפה התקפי חרדה ולא צחקתי מזה פעם אחת אפילו.
במקרה יש לי חברה טובה שנה וחצי+ שחטפה התקפי חרדה ולא צחקתי מזה פעם אחת אפילו.
עזוב, אני לא ממשיכה את הוויכוח החסר תועלת הזה. אתה תקוע על אותם משפטים בלופ חוזר ואפילו לא מנסה להבין את אותם האנשים, שבנו את הביטחון שלהם על המסכה ועכשיו צריכים ביום אחד פשוט להעיף אותה כאילו לא הייתה מעולם.
ואם באמת לא היה לך ביטחון היית מבין.
ואם באמת לא היה לך ביטחון היית מבין.
אני מושפלת? אני חושבת בהיגיון, ללכת עם מסיכה כשכולם בלי זה לשדר חוסר ביטחון אין יותר שקוף מזה ואני מתייבשת שידעו שאין לי ביטחון אז אני לא אשים עליי מסיכה, הפוך על הפוך.
אנונימית
סבבה הבנתי, מתנצל אם נפגעתם, קצת איבדתי את זה. אעשה סדר בדברים, אומנם כתבתי מה שכתבתי אבל אני לא יורד חלילה על ביטחון או חרדה של מישהו. אני לא כזה. זה פשוט כבר משגע ושיגע אותי לראות אנשים עם מסכות כי צורם לי, כואב לי, חבל לי על הבריאות של אנשים, ביטחון או לא פשוט באלי לחזור לנורמליות ולאוו דווקא לבנות ביטחון על בסיס מסכה.. ממתי זה היה ככה? מה עשו כולם עד עצם היום הזה בלי מסכות כשלא היה להם מסכות?..
וגם הזכרתי שיש כאלו שלאוו דווקא מחוסר ביטחון עושים ואלו סיבות אחרות שעדיין שמים
וגם הזכרתי שיש כאלו שלאוו דווקא מחוסר ביטחון עושים ואלו סיבות אחרות שעדיין שמים
ממש מצטערת שאני מתביישת להיות מקוטלגת כחסרת ביטחון עם מסכה, זה יוריד לי את הביטחון עוד יותר. מה לא לגיטימי?
ואני רוצה להתמודד עם חוסר הביטחון שלי ולהתמודד עם החרדה החברתית שלי, לא לחיות איתה עם מסכה ולא לבנות את הביטחון העצמי שלי על בסיסה כמו שבן אמר... היא לעולם לא תעזור לי להתמודד עם חרדה חברתית. רק תחמיר את זה..
ואני רוצה להתמודד עם חוסר הביטחון שלי ולהתמודד עם החרדה החברתית שלי, לא לחיות איתה עם מסכה ולא לבנות את הביטחון העצמי שלי על בסיסה כמו שבן אמר... היא לעולם לא תעזור לי להתמודד עם חרדה חברתית. רק תחמיר את זה..
אנונימית
כל הכבוד להם
אין שום דבר מסוכן במסכה, להפך רופאים משתמשים בהם בבתי חולים משחר קיומם
אין שום דבר מסוכן במסכה, להפך רופאים משתמשים בהם בבתי חולים משחר קיומם
לא היה לי אכפת
לא צריך באמת מסיכות
הכל בסדר כמו שבשפעת לא שמים מסיכות גם בקורונה אין צורך
אבל לזקנים כן הייתי ממליצה לא רק בגלל קורונה בכללי מסיכה תעזור מלהדבק במחלות שיכולות לסבך אותם תמיד היה שפעות שסיבכו מבוגרים לא רק קורונה
הכל בסדר כמו שבשפעת לא שמים מסיכות גם בקורונה אין צורך
אבל לזקנים כן הייתי ממליצה לא רק בגלל קורונה בכללי מסיכה תעזור מלהדבק במחלות שיכולות לסבך אותם תמיד היה שפעות שסיבכו מבוגרים לא רק קורונה
כבר ידוע שאנשים שמרגישים מכוערים מעדיפים מסיכות
מזמן כבר בגינו למסקנה שאלו שמכורים למסיכות סובלים משנאה עצמית
אבל כשאומרים להם חוטפים מינוס ונקראים בריונים לול
הרגשי נחיתות קצת איבדו את זה
מזמן כבר בגינו למסקנה שאלו שמכורים למסיכות סובלים משנאה עצמית
אבל כשאומרים להם חוטפים מינוס ונקראים בריונים לול
הרגשי נחיתות קצת איבדו את זה
אנונימית
האמת ששמתי מסכה ואז הורדתי כי היה לי חם
אבל כאילו ז!ן על כולם אני אעשה מה שבאלי
אבל כאילו ז!ן על כולם אני אעשה מה שבאלי
וואלה, בן אחי הגיוני פה עד כה
חוסר ביטחון, חרדה חברתית. כמוני
שזה אני
גם אני שמתי ומה חשבתי? חשבתי שכול הכבוד שהוא שומר על הבריאות כי בכל זאת הקורונה עדיין כאן ועוד יותר כול הכבוד שהוא לא מקשיב לממשלה המסוכנת הזאת מכול הבחינות
לא חושבת שהיה לי כזה אכפת.. יכול להיות שזה נוח להם או שהם התרגלו, לי זה עזר בבית ספר מלנשום אבק וקור, כך שהייתי מצוננת פחות והיה נחמד
אני כולה הייתי מצוננת ויש לי גשר אז נתקע לי האוכל בשינייםם, למה ככה מגזימים בתגובות חחחחחח
אנונימית
בן לך תכתוב מגילות בסטיפס על ה'
סתם רב פה על שטויות
סתם רב פה על שטויות
חוסר ביטחון/ או שהוא עדיין מפחד בגלל הקורונה
מה הבעיה לשים מסיכה אם מישהו שם זה כנראה מסיבותיו תתעסקו בעניינים שלכם כל מי שאומר שהוא חננה אני גם שם מסיכה פשוט כי אני אוהב את זה
קרינג'
אנונימי
אני שמתי מסיכה, קשה לי עם המראה החיצוני שלי בעיקר בגלל שצוחקים עלי כל יום בבית ספר, משפילים אותי על איך שאני נראה אז בחרתי להמשיך לשים את המסיכה.
בנוסף, יש לי הפרעה נפשית שאני סובל מחרדה לגבי מחלות ואני מפחד לצאת מהבית בלי מסיכה.
בנוסף, יש לי הפרעה נפשית שאני סובל מחרדה לגבי מחלות ואני מפחד לצאת מהבית בלי מסיכה.
שיעשה מה שבא לו אבל המסיכות בכלל לא עוזרות תכלס
באותו הנושא: