8 תשובות
הייתי אמורה לעשות. הקורס אינטנסיבי מאוד אבל הבנתי ששווה את זה. אמרו לי אבל שבשירות לאומי שם טוחנים אותך
שואל השאלה:
אוף אני בהתלבטות רצח ואין לי את מי לשאול או למי לפנות לעצה
אנונימית
אני עשיתי חובשים רק בגלל שאין לי בגרות.
את הקפמ אני ממליץ לעשות אבל יש בזה תנאים שלא הצלחתי לעמוד בהם ולכן לא נרשמתי. לקורס חובשים את צריכה תעודת 12 שנות לימוד ואת הפטור מצהל/דחיית שירות.
לקורס שלנו ספציפית במקום לעשות אותו חודש וחצי שמו לנו אותי חצי שנה אז אני עדיין בקורס, אבל זה לגמרי חוויה מטורפת הכרתי חברים ואנשים מדהימים יש לי קשרים במוקד
ואני מרגיש הרבה יותר משמעותי כשאני עולה למשמרת
^למה בחרת לעשות חובש ולא פראמדיק?
יש גם אנשים שם מבוגרים? כלומר מעל 24?
יש עבודה מובטחת אחרי הקורס?
שוקל הסבה
אנונימי
ניסיתי פרא לא נתנו לי כי אני לא עומד בקריטריונים
^^
יש אנשים מבוגרים יש מלא מעל 24
יש עבודה מובטחת ואם אתה עושה רישיון לאמבולנס אז אני אגלה לך סוד אתה מרוויח בחודש בערך כמו בהייטק אם אתה עושה שלוש משמרות בשבוע.
ממליץ הסבה
שואל השאלה:
זה אפשרי בכלל לעשות קפמ בלי חובשים? היום בדקתי קצת יותר לעומק על השירות והבנתי שקודם צריך קורס חובשים, לא? כדי שיהיה ניסיון מקדים קודם כל

אבל בלי שום קשר
מה הקריטריונים שצריך לעמוד בהם בשביל הקפמ? נטו בגרות מלאה ופטור מצהל?
אנונימית
בתוך הקפמ יש לך שלושה קורסים, חובשים חובשים בכירים ואז פרא
תוך כדי את גם עושה התמחויות בבתי חולים על האטנים (אמבולנס טיפול נמרץ) ועוד איזה משהו שאני לא זוכר אבל אמור להיות רשום לך באתר של מדא,
ככה שלא חייב לעשות חובשים לפני כי את לומדת את הכל בתוך התחום של הקפמ.