6 תשובות
על הפרק למה?
אנונימית
שואל השאלה:
חושב על זה
חושב על זה
אנונימי
מה השיקולים
אני עושה עכשיו קורס פרמדיקים בדרך טיפה שונה אבל בכל מקרה הרוב מאוד מעניין ומומלץ
אבל לא הייתי ממליצה לכןלם שירות כזה
3 שנים זה המון ולדעתי אנשים שלא רוצים קריירה במדא לא משתלם להם
אני עושה עכשיו קורס פרמדיקים בדרך טיפה שונה אבל בכל מקרה הרוב מאוד מעניין ומומלץ
אבל לא הייתי ממליצה לכןלם שירות כזה
3 שנים זה המון ולדעתי אנשים שלא רוצים קריירה במדא לא משתלם להם
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה לנסות לשלב תואר
זה אפשרי?
אני פשוט רוצה לנסות לשלב תואר
זה אפשרי?
אנונימי
שואל השאלה:
כמה שעות בשבוע לזה אני מתכוון
כמה שעות בשבוע לזה אני מתכוון
אנונימי
ממש לא
הקפמ זה במתכונת פנימייה אתה שם מהבוקר עד הערב בלמידה מתמדת
זה קורס מאוד תובעני גם אם לפרמדיקים אין ככ שם היום בחברה ובשכר הקורס לא פשוט בכלל
הקפמ זה במתכונת פנימייה אתה שם מהבוקר עד הערב בלמידה מתמדת
זה קורס מאוד תובעני גם אם לפרמדיקים אין ככ שם היום בחברה ובשכר הקורס לא פשוט בכלל
אנונימית