9 תשובות
היה ממש סבבה
איך היה לך?
איך היה לך?
שואל השאלה:
מרגיש לי שטעיתי באיזה 4/5 שאלות.. כמה את? בנוסף היה את השאלה עם הציורים בסוף, לא הבנתי איך זה יכול להיות אוסמוזה או דיפזויה כי הריכוזים היו נראים זהים אבל הכמות שונה
מרגיש לי שטעיתי באיזה 4/5 שאלות.. כמה את? בנוסף היה את השאלה עם הציורים בסוף, לא הבנתי איך זה יכול להיות אוסמוזה או דיפזויה כי הריכוזים היו נראים זהים אבל הכמות שונה
שואל השאלה:
יודעת להגיד כמה זמן יקח לקבל תשובות? ומה הסיכויים לעבור?
יודעת להגיד כמה זמן יקח לקבל תשובות? ומה הסיכויים לעבור?
וואלה לא בטוחה, נראה לי גם כזה ב-3?
וואי זו הייתה שאלה קשה ממש, מה סימנת? אני כתבתי אוסמוזה
וואי זו הייתה שאלה קשה ממש, מה סימנת? אני כתבתי אוסמוזה
אגב כמה זמן למדת? ותשובות תוך כמה ימים
שואל השאלה:
קיבלתי את החוברת רק לפני כמה ימים אז למדתי מיום חמישי בערך
קיבלתי את החוברת רק לפני כמה ימים אז למדתי מיום חמישי בערך
שואל השאלה:
עניתי היווצרות תמיסה אבל זה בוודאות לא נכון
עניתי היווצרות תמיסה אבל זה בוודאות לא נכון
כן האמת נראה לי שזו שאלה בלתי אפשרית
במה עוד טעית?
במה עוד טעית?
שואל השאלה:
הייתה גם שאלה עם אפשרויות של עליה בכרונוטופיות או באינוטרופיות אבל נראלי ששתיהם היו נכונים, יכול להיות שיש טעות בשאלה?
הייתה גם שאלה עם אפשרויות של עליה בכרונוטופיות או באינוטרופיות אבל נראלי ששתיהם היו נכונים, יכול להיות שיש טעות בשאלה?
באותו הנושא: