6 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אם אני אלך מה יש לעשות שם?
אנונימית
יש ריקודים, יש תחרות, יש לשמוח ולנצל כל רגע עם השכבה גם אם את לא מחוברת לכולם, וזה בסדר. תנסי להכניס, אנשים יראו אותך ויכניסו אותך לרחבה גם.
תלכי כדי לשמוח, כדי להיות בטוב. כדי שתראי שהבחירות הן בידייך ולא בידי אחרים, ומה שאת רוצה להיות, תוכלי להיות באותם רגעים, ובכל רגע תמיד כל עוד תביני שהבחירה היא בידייך.
^^^אולי תכירי עד אז לא? ומקסימום תקראי עם כולם זה גם אווירה..ועדיין מתבאס שלא יכול לבואא
שואל השאלה:
אלעדוש אין לי חברות בכלל
אנונימית
תלכי.
את באה לשם למען עצמך.
אלה חוויות שיש רק פעם אחת בחיים. אל תתני לאנשים להרוס לך את הרגע הטוב שלך.
תתמקדי בעצמך ותעשי לעצמך טוב. ולדעתי תנסי אפילו להתחבר לאנשים. אני גם במצב שלך.
הלוואי ויכולתי לבוא איתך :/ ואני בטוח שיש לך חברות שם..מקסימום תהי איתם במסיבה לא? או שאולי דברים ישתנו עד אז