7 תשובות
נראלי בסוף אני גם רוצה לראות ואני בעונה חמש
מתי שאת מסיימת יומני הערפד תתחילי המקוריים
לדעתי תסיימי ואז תתחילי למרות שכאילו זה לא כזה קשור אחד לשני אבל זה פשוט לדעתי הכי נכון לעשות כי שתסיימי אז יהיה לך ישר מה להתחיל אני בעונה שמונה באלי למות איזה עונה משעממת
מה נשבעת מעונה ארבע הכל נהיה הרבה יותר מעניין
מה בעונה שבע שמונה שאלינה יעני לא בסדרה לא באלי להגיד מה קרה לה כי זה ספויילרים אבל שהיא לא בעונות זה משעמם אני מכריחה את עצמי לראות את זה עד הסוף
אני ראיתי את המקוריים אחרי שסיימתי יומני הערפד
עדיף כשתסיימי יומני הערפד וכשאת מסיימת המקוריים תתחילי לראות המורשות זה גם סוג של סדרת המשך למקוריים