התחברות
הרשמה
קטילה ל"מה לעשות שהטעם שלי הרבה יותר טוב שלי"
8 בדצמבר 2018, 11:43
קטילות
ירידות
צחוק
עקיצות
קטילה
2 תשובות
אני לא אוהב אותך אז אני חושב שהטעם שלי מדהים
a
another_girl
כל עוד הטעם שלי הוא לא אתה הוא יותר טוב משלך תהיה בטוח
א
אחותו של עזרא ובניו
באותו הנושא:
קטילה ל- וואו הרבה יותר יפה לך בלי חיוך על הפנים
קטילה ל"את שטוחה זה לא הטעם שלי סורי" ?
קטילה ל- " מה הטעם שלך"
אפשר קטילה לקטילה על בקשת קטילה לקטילה על בקשת קטילה?
תנו לי דחוף קטילות סתם ככה, אני ואחותי רבות בוואטסאפ ואני צריכה קטילות טובות
קטילה לוואלה לא נראלי שאי פעם סוננתי לכל כך הרבה זמן ?
קטילה ל"תטעמי מחר סלמון זה טעים נו טעמי חבל שאת לא רוצה" ?
קטילה ל"מה הטעם שלך בבנות?"
קטילה ל: " את באה לפה הרבה?"
איך אנשים עם טעם מוזיקלי דומה, הם מסתדרים הרבה יותר טוב ביחד?
קטילה ל"הבראוניז של פאינה הרבה יותר טעימים מהעוגות שלך, גם כשזה יושב כמה ימים" ?