6 תשובות
ומה רע בזה?
אם אתה עושה משו טוב וזה עושה לך תחושה טובה זה מעולה!
אתה תורם לחברה יש לזה משמעות ענקית וחזקה..
הטעם זה התחושה הטובה.
שואל השאלה:
אבל מה ההבדל בין מישהו שמתנדב לבין מישהו שרוצח? שניהם עושים משהו בשביל אינטרס אישי..
ההבדל זה שהוא פוגע באחרים והוא עוזר לאחרים..
ענית לעצמך מה ההבדל.
אדם שרוצח הוא עושה לשני רע ולו טוב, ואדם שמתנדב עושה טוב לשני הצדדים.
שואל השאלה:
ובסופו של דבר שניהם פועלים מאינטרס אישי...
לא משנה מאיפה האינטרס מגיע
הוא עושה טוב ומקבל טוב זה מה שחשוב
לא אם זה אנוכי או לא
כי יש עוד דברים שהוא יכול לעשות שיספקו לו אותכ מידה של אושר
בנוסף אנוכי או לא- הוא תורם וזה מה שחשוב
באותו הנושא: