30 תשובות
אין להם טענות כי הם מספיק להם לשמוע לרבנים בלי להבין.
הרבנים לרוב מנוהלים ע'י פוליטיקאים ועוד בעלי אינטרסים שונים
זה לא הפגנה
אנונימית
אני לא יודעת אם תומכת, אבל לא מתנגדת
קודם כל כי זכותם להביע את דעתם גם אם אנחנו לא מסכימים איתה
ודבר שני כל עוד הצבא לא באמת מוכן לקלוט חרדים הם פשוט לא יתגייסו לא משנה איך יאיימו עליהם..
השינוי צריך להתחיל אצל הרבנים. ברגע שהרבנים יאשרו הם יתגייסו הרבה יותר. המדינה צריכה להבין את זה ובמקום להפעיל לחץ על הציבור ולהכניס אנשים לכלא, פשוט צריך לעשות מהפך איטי מול הרבנים ולאט לאט להעלות את אחוזי הגיוס.
ואני גם חושבת שיש ערך מאוד גדול ללימוד תורה, ואם יש אנשים ש*באמת* יושבים ולומדים תורה הם לא צריכים להתגייס.
אני גם לא מבינה איך
שואל השאלה:
אני גם אחד שלימוד צורה ממש חשוב בעיניו ואני בז לאלו שהולכים להפגנה
אנונימי
שואל השאלה:
זו לא יראת שמים בעיני
אנונימי
כמוך יש עוד מיליונים בעם.
שואל השאלה:
אף אחד מהצדדים לא בא נקי בעניין שח הגיוס חרדים ולכן דעתי שהחרדים צריכים לעשות לצבא תנאים וברגע שהצבא שובר אותם אז לשבור את כל הכלים
אנונימי
שואל השאלה:
ראשי החרדים צריכים למי שעוסק בגיוס ולהגיד לו שהכל יהיה למהדרין ובלי בנות וכו' ואז אני לא אבוא בתלונות
אנונימי
שואל השאלה:
לא באמצע מלחמה ללכת ולהוציא אצבע בעין
אנונימי
לא נכון. כי מלכתחילה הרצון לשרת צריך להיות אצליהם באופן טבעי. הם לא צריכים להתנהג כאילו הם עושים טובה למישהו

הם צריכים להתחנן לרמטכ'ל שיסדר להם מסגרת מתאימה
שואל השאלה:
מה לא נכון?
אנונימי
אסור להם לשבור את הכלים גם במקרה והפרו איתם אלף הסכמים
שואל השאלה:
שמע אם הם רוצים בלי בנות נגיד ואז יביאו מישהי אז הם יכולים לטעון שהצבא מנסה לחלן אותם
אנונימי
שואל השאלה:
או שפתאום יביאו אוכל לא כשר
אנונימי
אז שיקימו מסגרות פרטיות ויבקשו מהצבא להסתפח. אם הצבא יסרב - הם יפעלו באופן עצמאי והצבא כבר טכני להם
כבר יכנע להם
לא חושב שיש כאלו, לא באמת
שואל השאלה:
ואז יהיו לך צבא ומיליציית חרדים
אנונימי
שואל השאלה:
אולי גם אקים צבא?
אנונימי
בהצלחה.
הציבור החרדי מונה 20 אחוז מהמדינה וכוחו עצום כפי שהוכח באינספור מקרים
שואל השאלה:
אני ציני כמובן פשוט אתה לא רוצה שיהיו פה כמו בלפני קום המדינה אני מקווה
אנונימי
שואל השאלה:
אם פתאום תהיה שנוגת את דעותיהם אז הם יפנו את הכוח כנגד צהל?
אנונימי
שואל השאלה:
ממשלה שנוגדת
אנונימי
גם אז אצ'ל ולח'י סופחו בסוף לצה'ל. במקרה הנוכחי זה יהיה קל פי כמה. מזכיר לך שאז היה שנאה שהביאה ל15 הרוגים לדעתי באלטלנה
חס וחלילה. ההנהגה הרוחנית תהיה מספיק אחראית למרות הפוליטיקאים. הציבור החרדי מאוד עדין ומצטנע ואני לא רואה את זה קורה
שואל השאלה:
אבל באיזו טענה הם מצדיקים את עצמם?!
אנונימי
מכיר כמה שתומכים והם פשוט מנותקים, לדעתי
אני לא דתי, ולמרות שאני מתנגד לתוכן ההפגנה, עדיין אני תומך בהפגנה, ההפגנה הזאת (להבדיל מהרבה הפגנות אחרות חרדיות וחילוניות) היא התאספות להביע רעיון, אין בה חסימה מכוונת של כבישים מעבר לכמות האנשים שמגיעים, היו חוסמים במידה זהה לכל צורך טכני (כמו הופעה בסדר גודל כזה) אחר.

ולכן אני מתנגד בכל תוקף לדעה ותומך בזכות שלהם להשמיע אותה ולקבל עליה כעס מוצדק.
(אבל כמובן שלא ענישה על עצם הדעה, אלא על העבירות בפועל על החוק - השתמטות)