106 תשובות
אני לא תומכת ואני לא שופטת אף אדם עד שאגיע למקומו
אני לא תומכת אבל הכרתי אחת כזאת שאמרה שנגיד לסביות לא כתוב איסור... אבל זה טיפה מטומטם או שכאילו החא אמרה שיש לעשות את המעשה ויש לאהוב
שיעשו 0קס עם מי שבא להם הם נידונים למעלה ככה או ככה smh
קודם כל אני לא יכול להחליט עליהם ועל מה שהם עושים. גם אם הבן אדם עושה עבירה ונכשל במשהו, זה לא אומר שהוא הולך לגיהינום, פשוט שיהיה בן אדם טוב וזהו
בסופו של יום זה בעיה שלהם
אנונימי
אני לא תומכת אבל עדיין מכבדת אנשים
.
אנונימי
אני דתייה ותומכת בלהטב !!
אני חושבת שכל בנאדם באשר הוא.
love is love ,
"להיות עם חופשי בארצנו"
זה מתפרש להרבה כיוונים. אני חושבת שצריך לקבל את כולם
אני חושבת שכל בנאדם באשר הוא.
love is love ,
"להיות עם חופשי בארצנו"
זה מתפרש להרבה כיוונים. אני חושבת שצריך לקבל את כולם
^^^ מה זה קשור אבל לעצם היותך דתיה
"להיות עם חופשי בארצנו" חחח זה לא פסוק או משהו
"להיות עם חופשי בארצנו" חחח זה לא פסוק או משהו
אנונימי
אני לא חושבת שאנחנו צריכים לעשות להם את החשבון נפש. בסוף הם גם בני אד,ם וכמות ההייט שהם מקבלים רק על זה שהם אוהבים מישהו מהמין שלהם פשוט מטורפת.
אנשים הורסים חיים של אנשים אחרים רק כי הם עושים משהו טיפה שונה מהם. ובסוף, הקב"ה עושה את החשבונות שלו והוא יודע הכי טוב מכולם, אז אני לא רואה סיבה למה אני צריכה לאמלל חיים של מישהו אחר אם בסוף אני בכלל לא רואה את התמונה המלאה.
אנשים הורסים חיים של אנשים אחרים רק כי הם עושים משהו טיפה שונה מהם. ובסוף, הקב"ה עושה את החשבונות שלו והוא יודע הכי טוב מכולם, אז אני לא רואה סיבה למה אני צריכה לאמלל חיים של מישהו אחר אם בסוף אני בכלל לא רואה את התמונה המלאה.
אני דתייה לשעבר ולסבית
זה לא בחירה. לא נראה לי שאני אגיע לגיהינום רק בגלל המשיכה שלי לנשים
זה לא בחירה. לא נראה לי שאני אגיע לגיהינום רק בגלל המשיכה שלי לנשים
"לא נחשדו ישראל על משכב זכר" קידושין פב א
אין כזה דבר הומואים יהודים תכלס
אין כזה דבר הומואים יהודים תכלס
היוש,
אני ביסקסואל ודתייה, ואי אפשר לשלוט במשיכה שלך.
יום טוב :)
אני ביסקסואל ודתייה, ואי אפשר לשלוט במשיכה שלך.
יום טוב :)
אני לא תומך
פשוט לא אכפת לי מזה
מתעלם מזה פשוט
זה לא מעניין אותי כל זה
פשוט לא אכפת לי מזה
מתעלם מזה פשוט
זה לא מעניין אותי כל זה
יש הבדל בין לתמוך ללקבל.
זה לא סותר שאפשר להאמין בה' ובזה שלכל אדם אפשרות לחיות את חייו כרצונו. בסוף זה בינו לבין הקבה ואין לי את הזכות להתערב או לשפוט. "חיה ותן לחיות"
זה לא סותר שאפשר להאמין בה' ובזה שלכל אדם אפשרות לחיות את חייו כרצונו. בסוף זה בינו לבין הקבה ואין לי את הזכות להתערב או לשפוט. "חיה ותן לחיות"
אני לא תומכת בלהטב וגם לא הייתי רוצה שיהיה משהו כזה בעולם אני חושבת שזה לא טיבעי וגם ממש מגעיל אותי לשמוע ולראות את זה אבל אתה לא יכול לשפוט אף אחד על משהו שלא עברת בעצמך חוץ מזה זה החיים שלהם אז מי אני שתגיד להם לא
^^חחח מזל שזה לא משנה מה את רוצה
ואם זה באמת לא טבעי כמו שאת אומרת אז למה יש מאות חיות כאלה בטבע?
ואם זה באמת לא טבעי כמו שאת אומרת אז למה יש מאות חיות כאלה בטבע?
כי אלוהים לא אמר לשנוא הומואים הוא אמר לא לשכב עם גבר
אומר בתור דתי ביסי
ואני אגיד את האמת, אני לא יודע למה אלוהים אסר על זה ואני שואל אותו כל הזמן, מקווה לגלות יום אחד, אם זאת היתה בכלל הכוונה או אם הוא כתב את זה
אומר בתור דתי ביסי
ואני אגיד את האמת, אני לא יודע למה אלוהים אסר על זה ואני שואל אותו כל הזמן, מקווה לגלות יום אחד, אם זאת היתה בכלל הכוונה או אם הוא כתב את זה
אנונימי
^^^אני מתכוונת שרוב האנשים הם לא חלק מהלהטב אני לא יודעת מה המדע הוכיח אבל הטבע זה לרצות המשכיות (שבשביל זה צריך גבר ואישה ולא גבר וגבר)
וכן זה מגעיל אותי מודה באשמה
וכן זה מגעיל אותי מודה באשמה
זה טבעי להמשך, אבל לא טבעי לעשות את המעשה אם אני אגיד שאני נמשך לאחותי אז זה אומר שמותר לי לשכב איתה, לא זה איסור בתורה
יש את המשפט: "אוהב בנים ואוהב את הקב"ה"
אסור גם לפי התנך לא לכבד את ההורים אתה רואה מישהו מתערב באיך שילד מדבר להורים שלו? לשנוא מישהו לפי מי שהוא אוהב זה מיותר, זה להפיץ שנאה ורוע, אם באמת אכפת לך תלחם נגד אנסים או משהו..
לרוב מדובר ב'דתיים' שלא אכפת להם מהתורה
אנונימי
אדריאנה לימה34
מה הקשר love is love?
זה מאוד משנה אהבה של גבר לאישה מאשר של גבר וגבר ואישה לאישה
לא תומך אני מכבד והכול בתור בן אדם אבל אני לא אוהב ולא תומך
מה הקשר love is love?
זה מאוד משנה אהבה של גבר לאישה מאשר של גבר וגבר ואישה לאישה
לא תומך אני מכבד והכול בתור בן אדם אבל אני לא אוהב ולא תומך
כי אף אחד לא בחר בי לשפוט בני אדם, וכי הם קיבלו נסיון שאם אני הייתי מקבלת אותו לא בטוח שהייתי עומדת בו
"הטבע זה לרצות המשכיות" יאללה גם כן לא ראיתי שלמישהו מזיז שסטרייטים לא רוצים ילדים
אני לא תומך פשוט לא אכפת לי
slay2007
אחי אז אתה עיוור או משהו ליטרלי כל אחד כזה מקבל מיליון תגובות
אחי אז אתה עיוור או משהו ליטרלי כל אחד כזה מקבל מיליון תגובות
אתם אנשים עלובים שמכוונים את השנאה שלכם למקומות הלא נכונים ועל מי שחלש ממכם, איפה הצדק שלכם פתאום מתי שדברים רעים קורים? נכון יותר קל לשבת בצד אבל שמישהו אוהב מישהו פתאום אתם קמים ומתנגדים? קצת עלוב הייתי אומרת
מה עלוב? מנסה להבין את ההיגיון
הכי חשוב להיות בן אדם טוב.
אנונימית
לא תומך אבל תלוי אם הוא הומו ולא מקיים את זה אז שאפו לו אבל בכללי לא שופט
^למה שיהיה הומו ולא יקיים את זה? לכל אדם מגיע אהבה
אני אוהבת את כולם וזה מצווה
אנונימית
אני לא מבין באמת דתיים שתומכים
אני בעצמי דתי ונמשך לגברים ולצערי אני לא יכול לשלוט בעצם המשיכה. אבל במה אני כן יכול לשלוט? במעשים שלי, אפילו שזה קשה
אין מה לתמוך באחת העבירות הגדולות ביותר שיש בתורה, נכון אני נמשך לגברים אבל אני לא מצהיר על זה לכל אחד ובטח שלא "גאה בזה" או משהו.. יש לי יצר הרע לגברים, יש אנשים עם יצרים אחרים וככה צריך להתיחס לזה ולא יותר מזה- בתור יצר רע. ה' ככה ברא אותי וזה כנראה הנסיון שהוא נתן לי ואני צריך להתגבר עליו
אז לכל הדתיים שתומכים וזה אתם מדברים קצת שטויות. מדין תורה עדיף למסור נפש מאשר לשכב עם גבר
עריכה אני מוסיף:
לא צריך לשנוא אנשים כי יש להם יצר הרע לגברים וככה הם מרגישים כי זה המציאות, אבל בטח שלהיות נגד אנשים שמעודדים את זה ומצהירים על זה בפומבי שהם עושים את העבירה
אני בעצמי דתי ונמשך לגברים ולצערי אני לא יכול לשלוט בעצם המשיכה. אבל במה אני כן יכול לשלוט? במעשים שלי, אפילו שזה קשה
אין מה לתמוך באחת העבירות הגדולות ביותר שיש בתורה, נכון אני נמשך לגברים אבל אני לא מצהיר על זה לכל אחד ובטח שלא "גאה בזה" או משהו.. יש לי יצר הרע לגברים, יש אנשים עם יצרים אחרים וככה צריך להתיחס לזה ולא יותר מזה- בתור יצר רע. ה' ככה ברא אותי וזה כנראה הנסיון שהוא נתן לי ואני צריך להתגבר עליו
אז לכל הדתיים שתומכים וזה אתם מדברים קצת שטויות. מדין תורה עדיף למסור נפש מאשר לשכב עם גבר
עריכה אני מוסיף:
לא צריך לשנוא אנשים כי יש להם יצר הרע לגברים וככה הם מרגישים כי זה המציאות, אבל בטח שלהיות נגד אנשים שמעודדים את זה ומצהירים על זה בפומבי שהם עושים את העבירה
אנונימי
אני לא תומכת בזה בכלל אבל העולם פשוט הפך להיות מטומטם אנשים המציאו את השטות הזאת לא מבינה עדיין למה מנרמלים את זה אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו ואם יש דתיים שתומכים בזה אז כנראה שהם מושפעים מזה או שהמציאו לעצמם סיבה שזה דבר נורמלי למרות שזה קצת סותר את האמונה שלהם בה'.
אנונימית
slay2007
מה הקשר אני לא אוהב את הרעיון שגבר יכול להיות אישה אם באלו ולהתחתן עם אותו מין אני לא חייב, אני לא שונא אבל גם לא אוהב ואתם יכולים לצרוח כמה שבא לכם אבל בסופו של יום זה זכותו של כל אחד לא לאהוב משהו מסוים
מה הקשר אני לא אוהב את הרעיון שגבר יכול להיות אישה אם באלו ולהתחתן עם אותו מין אני לא חייב, אני לא שונא אבל גם לא אוהב ואתם יכולים לצרוח כמה שבא לכם אבל בסופו של יום זה זכותו של כל אחד לא לאהוב משהו מסוים
slay2007
מה הקשר אני לא אוהב את הרעיון שגבר יכול להיות אישה אם באלו ולהתחתן עם אותו מין אני לא חייב, אני לא שונא אבל גם לא אוהב ואתם יכולים לצרוח כמה שבא לכם אבל בסופו של יום זה זכותו של כל אחד לא לאהוב משהו מסוים
מה הקשר אני לא אוהב את הרעיון שגבר יכול להיות אישה אם באלו ולהתחתן עם אותו מין אני לא חייב, אני לא שונא אבל גם לא אוהב ואתם יכולים לצרוח כמה שבא לכם אבל בסופו של יום זה זכותו של כל אחד לא לאהוב משהו מסוים
אנלא תומכת
אבל גם לא שופטת
זה לא הדבר היחידי שכתוב בתורה שאסור ,
אז לא יודעת
כל אחד ומה שנראה לו
אבל גם לא שופטת
זה לא הדבר היחידי שכתוב בתורה שאסור ,
אז לא יודעת
כל אחד ומה שנראה לו
אנונימי שכתב שהוא עם משיכה לגברים ועוצר את עצמו כל הכבוד אחי ולאנונימי שאחריו, אסור לגבר לשים בגדים של אישה והפוך וגם משכב זכר זה ליטרלי כל הרעיון של להטב וגם בגמרא כתוב שאסור לעשות שינוי מין וגם אם כן אתה צריך לקיים את המצוות במין שהיית
אני לא תומכת בהם אני מקבלת אותם
כי אדם שלא מקבל להט"בים כמו שהם לדעתי זה משתווה לגזענות לשחורים או בכללי גזענות
כי אדם שלא מקבל להט"בים כמו שהם לדעתי זה משתווה לגזענות לשחורים או בכללי גזענות
אני לא דתי אבל גם לא תומך בקטע של המצעדי גאווה ונישואים חד מיניים וכל אלה.
אבל מבחינתי שיאהבו את מי שהם רוצים זה לא ענייני מה הם עושים בחדר מיטות, רק שלא יצפו שהמדינה תפעל לפי הכללים שלהם (הכוונה בעיקר לטרנ0ים)
אבל מבחינתי שיאהבו את מי שהם רוצים זה לא ענייני מה הם עושים בחדר מיטות, רק שלא יצפו שהמדינה תפעל לפי הכללים שלהם (הכוונה בעיקר לטרנ0ים)
זה שאסור לא אומר שלא עושים
יש כאלה אנשים מאמינים ודתיים ששומרים שבת ויודעים כמה קשה לעשות משהו שלא אוהבים אז אני מבין את ההומואים
יש כאלה אנשים מאמינים ודתיים ששומרים שבת ויודעים כמה קשה לעשות משהו שלא אוהבים אז אני מבין את ההומואים
אני דתיה ואני לא תומכת, ואני גם נגד, אבל צריך לאהוב כל יהודי "ואהבת לרעך כמוך" אני לא אוהבת את הבחירות של אותו אדם, אבל את היהודי אני תמיד אוהב, למרות שיש לנו דעות שונות
אני לא תומכת בהומואים, אבל אין לי בעיה עם בנות נגיד, כי תכלס האיסור הוא על הגברים, ועל הבנות אין, פשוט זה לא האידיאל
אנלא תומכת ואני גם לא לא תומכת
שכל אחד יעשה מה שבאלו אני מקבלת כל אדם איך שהוא, הקבה שופט אותם כבר למה שגם אני אשפוט?
שכל אחד יעשה מה שבאלו אני מקבלת כל אדם איך שהוא, הקבה שופט אותם כבר למה שגם אני אשפוט?
אני לא תומכת
כי זה באמת נוגד את התורה
אבל אבל עדיין מכבדת אותם
כי זה באמת נוגד את התורה
אבל אבל עדיין מכבדת אותם
לא שונאת אותם אבל גם לא תומכת בהם
אני תאמת מתעבת את האנשים שהולכים ערומים במצעדי הגאווה
כי זה באמת כבר משהו אחר
אבל אני תמיד מפרידה בין המצעד לבין האנשים
אני תאמת מתעבת את האנשים שהולכים ערומים במצעדי הגאווה
כי זה באמת כבר משהו אחר
אבל אני תמיד מפרידה בין המצעד לבין האנשים
אנונימית
זה לא ענייני מה שקורה במיטה של החברים הלהטבים שלי.. אני לא עושה את זה אז לי זה לא מפריע
כי האל ברא אותם ככה, אני לא מסוגל לשפוט אדם בגלל שנולד ככה וזה לא שזה פוגע במישהו או התעללות בחסר ישע, הם אנשים בוגרים שמסכימים אז שילכו על זה.
בסופו של יום הם בני אדם כל הרבנים שנגד
בסופו של יום הם בני אדם כל הרבנים שנגד
דתי שתומך בחולה נפש האלה לא נקרא דתי
שיוריד את הכיפה
שיוריד את הכיפה
אנונימי
אני לא תומכת אני פשוט לא שופטת ואני מאמינה במשפט "תיהיה עצמך" ואם זה מה שהם זה לא מהמקום שלי לשפוט.
אנונימית
תגדיר תמיכה?
אם לתמוך זה לעודד במעשים שלהם - אין שום אופציה לדבר כזה. (כמו שאסור לתמוך במחללי שבת)
אם לתמוך זה לתת תמיכה נפשית לקשיים בהתמודדות שלהם אז לא רק שזה טוב - אלא זה מחייב
אם לתמוך זה לעודד במעשים שלהם - אין שום אופציה לדבר כזה. (כמו שאסור לתמוך במחללי שבת)
אם לתמוך זה לתת תמיכה נפשית לקשיים בהתמודדות שלהם אז לא רק שזה טוב - אלא זה מחייב
האנונימי שרשם שהם חולי נפש זה לא ממקומך לשפוט תשאיר את זה לקדוש ברוך הוא.^^^
אנונימית
אני לא שופט בכלל ^
בן אדם עם מחלה מסויימת צריך לקחת תרופות
לאנשים האלה יש מחלת נפש ולכן הם חייבים לעבור טיפולים
לא היה לי שום טעם לצחוק עליהם חס ושלום אני דווקא מתפלל שיחזרו להיות נורמליים
בן אדם עם מחלה מסויימת צריך לקחת תרופות
לאנשים האלה יש מחלת נפש ולכן הם חייבים לעבור טיפולים
לא היה לי שום טעם לצחוק עליהם חס ושלום אני דווקא מתפלל שיחזרו להיות נורמליים
אנונימי
בדיוק אתה שופט אותם ואומר שהם חולי נפש למרות שהם פשוט עצמם.
אנונימית
אז אם אני אומר לבן אדם עם בעיות נפשיות שהואצריך לקחת תרופה אז אני שופט אותו ?
אנונימי
אבל להיות להט"ב זה לא בעיה נפשית
אנונימית
זה כבר סיפור אחר
אני חושב שכן
התורה אומרת שאסור להות ככה
אם בן אדם ככה זה אומר שהוא לא נורמלי
אבל אם הוא יעבור טיפולים הוא יחזור לנורמה
אני חושב שכן
התורה אומרת שאסור להות ככה
אם בן אדם ככה זה אומר שהוא לא נורמלי
אבל אם הוא יעבור טיפולים הוא יחזור לנורמה
אנונימי
זה שרשום בתורה שאסור להיות ככה זה לא אומר שהוא חולה נפש
גם אסור לא לשמור שבת אז כל האנשים שלא שומרים שבת הם חולי נפש.
גם אסור לא לשמור שבת אז כל האנשים שלא שומרים שבת הם חולי נפש.
אנונימית
יש הבדל בין עשיית משהו לבין התנהגות שונה
בין אדם שלא שומר שבת הוא פשוט כופר בתורה
בין אדם שהומו הוא מתנהג לא נורמלי
בין אדם שלא שומר שבת הוא פשוט כופר בתורה
בין אדם שהומו הוא מתנהג לא נורמלי
אנונימי
הוא לא מתנהג לא נורמלי הוא פשוט עובר על משהו שכתוב בתורה הוא לא חולה נפש בגלל שהוא עושה את זה ואין לו שליטה על הרגשות שלו.
אנונימית
אני לא תומכת בזה
אני לא שונאת אותם
אני לא שונאת אותם
לא שונאת ולא תומכת שכל אחד יעשה מה שטוב לו
אני יכולה.
כי שנאת חינם גרוע הרבה יותר.
והם לא שולטים במשיכה המינית שלהם..
אלה תקופות שונות, היום האנשים האלה לא צריכים לפחד על החיים שלהם אם הם רוצים להיות עצמם, ויופי שכך.
שנאת החינם הקיצונית שהייתה לכל הגאווה גרוע פי אלף מלהיות חלק ממנה.
כי שנאת חינם גרוע הרבה יותר.
והם לא שולטים במשיכה המינית שלהם..
אלה תקופות שונות, היום האנשים האלה לא צריכים לפחד על החיים שלהם אם הם רוצים להיות עצמם, ויופי שכך.
שנאת החינם הקיצונית שהייתה לכל הגאווה גרוע פי אלף מלהיות חלק ממנה.
ועוד משהו, אם זה שאני תומכת יביא אותי לגהנום כמו מה שאחד כתב פה, אז כנראה בגהנום נמצאים בכלל האנשים הטובים, שלא נותנים לשנאת חינם לשלוט וכופים את האמונות שלהם על אחרים. זה דיי כמו לשנוא בן אדם שיש לו קעקועים או שלא אוכל כשר. מה הקשר אלייך בכלל?
אני לא דתי אבל כל התגובות םה הקיצוניות מחליאות אותי פה
מצי העולם יבין שנטיה מינית זה כללי זה לא חייב להיות שחור ולבן..
אז סבבה "הדרך הטבעית" היא גבר ואישה אוקי אז? זה אומר שאני לא יכול לאהוב מישהו אני חייב למנוע מעצמי אהבה רק כי חייב לרצות התרבות טבעית? לא ואני גם לא אעדה זאת בדביל האמונה של עניין משכב זכר ואני בן אדם מאמין ועדיין יש דברים שאני אישית לא שלם עליהם כי גם הם מבחינתי נושאים שהעולם התחיל להבין וגם דברים שלא מרגיש צורך לקיים
ולבחןר הדתי שרשם על העניין שלהיות הומו זה יצר הרע אני מקווה שיגיע היום ובו תקבל את מי שאתה ולא תמנע מעצמך דברים רק בגלל הדת אלוהים יוףואהב אותך בכל דרך אתה הבן שלו אתה חלק מהברית שלו
אם הוא ישפוט אותך לגן עדן או גיהנום זה לא בכלל שהלכת אלרי הלב שלך והלכת לגבר או שנמענת מזה
אלא בהתייחסות שלך לאנשים על הטובות לב שלך על הכשלונות
מצי העולם יבין שנטיה מינית זה כללי זה לא חייב להיות שחור ולבן..
אז סבבה "הדרך הטבעית" היא גבר ואישה אוקי אז? זה אומר שאני לא יכול לאהוב מישהו אני חייב למנוע מעצמי אהבה רק כי חייב לרצות התרבות טבעית? לא ואני גם לא אעדה זאת בדביל האמונה של עניין משכב זכר ואני בן אדם מאמין ועדיין יש דברים שאני אישית לא שלם עליהם כי גם הם מבחינתי נושאים שהעולם התחיל להבין וגם דברים שלא מרגיש צורך לקיים
ולבחןר הדתי שרשם על העניין שלהיות הומו זה יצר הרע אני מקווה שיגיע היום ובו תקבל את מי שאתה ולא תמנע מעצמך דברים רק בגלל הדת אלוהים יוףואהב אותך בכל דרך אתה הבן שלו אתה חלק מהברית שלו
אם הוא ישפוט אותך לגן עדן או גיהנום זה לא בכלל שהלכת אלרי הלב שלך והלכת לגבר או שנמענת מזה
אלא בהתייחסות שלך לאנשים על הטובות לב שלך על הכשלונות
אפשר עובדה שאני קיימת...
אנונימית
בגלל שזו משיכה מינית וזו לא בחירה
^^^^חוקי התורה הם לא רק המלצה אלא משהו מחייב וזה נכון בנוגע לכל החוקי התורה
האם הקדוש ברוך הוא עדיין אוהב אדם חוטא? כן. האם האדם החוטא(לא מדובר על החוטא הנופל) אוהב את הקדוש ברוך הוא ורוצה קשר אמיתי אליו? כנראה שלא כ"כ
האם הקדוש ברוך הוא עדיין אוהב אדם חוטא? כן. האם האדם החוטא(לא מדובר על החוטא הנופל) אוהב את הקדוש ברוך הוא ורוצה קשר אמיתי אליו? כנראה שלא כ"כ
לא תומכים בזה פשוט שיעשו מה שהם רוצים
^למי שלא מכיר אותה כמו שהיא באמת
אני נגד זה , במיוחד אחרי שזה התחיל להיות מדי קיצוני , כל הפריצות ברחובות ומצעד הגאווה - סליחה אבל מתנהגים שם קצת בברבריות..
תגידו מה שתגידו לא מתחברת למצעד הזה.
אבל אדם לחוד אם הוא בנאדם טוב אני גם יאהב אותו לא משנה מה הוא.
תגידו מה שתגידו לא מתחברת למצעד הזה.
אבל אדם לחוד אם הוא בנאדם טוב אני גם יאהב אותו לא משנה מה הוא.
ומי אנחנו שנשפוט אדם שנולד עם נטייה מינית כלשהי? רק לאלוקים יש את הזכות לשפוט אותנו ושכל אחד יעשה מה שהוא רוצה מה זה ענייננו? זה בינו לבין אלוקים
אנונימית
כי אין מה לעשות בן אדם לא שולט במי הוא מתאהב
יש סיבה שאלוקים ברא אותם
כמו שיש יהודים שנכשלים בכשרות או בחטאים אחרים זה נחשב גם חטא אבל אלוקים סולח(לפחות זה מה שאני חושבת)הוא אוהב את כולנו גם אם נחטא
גם אם יהודי יקלל אותו הוא יאהב אותו אנחנו הילדים שלו
יש סיבה שאלוקים ברא אותם
כמו שיש יהודים שנכשלים בכשרות או בחטאים אחרים זה נחשב גם חטא אבל אלוקים סולח(לפחות זה מה שאני חושבת)הוא אוהב את כולנו גם אם נחטא
גם אם יהודי יקלל אותו הוא יאהב אותו אנחנו הילדים שלו
אדם צריך לשלוט בתאוות שלו
אין כזהדבר להגיד זה מי שאני
אדם צריך להלחם (אני לא אומר שזה קל )
אבל להגיד שזה בסדר ושאנשים תומכים בהם זה לכפור בתורה
אין כזהדבר להגיד זה מי שאני
אדם צריך להלחם (אני לא אומר שזה קל )
אבל להגיד שזה בסדר ושאנשים תומכים בהם זה לכפור בתורה
^^ יש הבדל בין ליפול בכשרות בטעות ולחלל שבת כי קשה לבין להכריז בפומבי "אני אוכל ציזבורגר ועושה מנגל בשבת"
כנל לגבי הומואים וזה, יש הבדל בין מה שקורה בינך לבין ה', ויש לצאת ולהכריז בפומבי שאתה עובר על אחת העבירות החמורות בתורה ועוד גאה בזה
כנל לגבי הומואים וזה, יש הבדל בין מה שקורה בינך לבין ה', ויש לצאת ולהכריז בפומבי שאתה עובר על אחת העבירות החמורות בתורה ועוד גאה בזה
אנונימי
מדויק להפליא ^
אנונימי
*איזה שם לא מעניין*
מי את שתשפטי אם בן אדם אוהב את אלוהים לפי החוקים שהוא מבצע
תני לי להבהיר לך את העניין את לא..
מי את שתשפטי אם בן אדם אוהב את אלוהים לפי החוקים שהוא מבצע
תני לי להבהיר לך את העניין את לא..
^דבר ראשון אני בן
דבר שני כי זה דבר שמעיד על אהבה לקדוש ברוך הוא
ככל שאני יותר אוהב בן אדם אני אחפש את הדרך להתקשר אליו נכון? הדרך *היחידה* להתקשר עם הקדוש ברוך הוא זה על ידי הדרך שהוא נתן לנו - התורה והמצוות
דבר שני כי זה דבר שמעיד על אהבה לקדוש ברוך הוא
ככל שאני יותר אוהב בן אדם אני אחפש את הדרך להתקשר אליו נכון? הדרך *היחידה* להתקשר עם הקדוש ברוך הוא זה על ידי הדרך שהוא נתן לנו - התורה והמצוות
אז ואלה לא אחי הנה עובדה אני מקרוב לאלוהים מבצע חוקים ומצוות שאישית אני רואה לנכון לקיים כי השאר בשבילי לא משהו שאני מעוניין או מ.אים לי לקיים
ואני לא חושב שמישהן אחר יותר מקורב ממני לאלוהים רק כי הוא שומר שבת ואני לא
ובוא נגיד ככה שכנראה אלוהים ישפוט מישהו לפי המעשים שלו עח הדרך ארץ שלו
זה שקיימת מצוות וחוקים מבורך אבל זה לא הופך אותך לאדם טוב זה אולי ירא שמיים
ואני לא חושב שמישהן אחר יותר מקורב ממני לאלוהים רק כי הוא שומר שבת ואני לא
ובוא נגיד ככה שכנראה אלוהים ישפוט מישהו לפי המעשים שלו עח הדרך ארץ שלו
זה שקיימת מצוות וחוקים מבורך אבל זה לא הופך אותך לאדם טוב זה אולי ירא שמיים
^מסכימה.
אני כן דתייה מקיימת מצוות ועדיין לא הכי קרובה או מחוברת
אני כן דתייה מקיימת מצוות ועדיין לא הכי קרובה או מחוברת
אנונימית
^^אם הקדוש ברוך הוא אמר לנו לשמור תורה ומצוות וזה הקשר שלנו איתו - אין אופציה אחרת לקשר איתו (אולי אפשר לחשוב ככה אבל זה לא קשר איתו)
מומלץ לעניין הזה ללמוד תניא פרקים ד-ה
הקדוש ברוך הוא שופט גם על דרך ארץ וגם על שאר התורה והמצוות
חלק מלשמור תורה ומצוות זה גם מצוות של בן אדם לחברו ככה שאדם ששומר תורה ומצוות ממילא הוא אדם טוב
^השאלה אם מקיימים את התורה והמצוות באמת או מתוך הרגל
מומלץ לעניין הזה ללמוד תניא פרקים ד-ה
הקדוש ברוך הוא שופט גם על דרך ארץ וגם על שאר התורה והמצוות
חלק מלשמור תורה ומצוות זה גם מצוות של בן אדם לחברו ככה שאדם ששומר תורה ומצוות ממילא הוא אדם טוב
^השאלה אם מקיימים את התורה והמצוות באמת או מתוך הרגל
^אתה פשוט מקובע לדעה של עצמך
כדי שתתפתח לדעות אחרות
סורי אבל נוט סורי
אין הבדל בינך לביני אתה יכול להאמין ככה אבל יש עובדתית
אני עושה את רותם דברים כמוך לא בהכרח של דת
כדי שתתפתח לדעות אחרות
סורי אבל נוט סורי
אין הבדל בינך לביני אתה יכול להאמין ככה אבל יש עובדתית
אני עושה את רותם דברים כמוך לא בהכרח של דת
^לא דעה שלי אלא דעת תורה
אדם שאוהב את הקדוש ברוך הוא רוצה לדבוק בו ולא "לבקר" אותו פעם ב... (כביכול כמו שזה אצל בני אדם)
כשהאדם מנסה לעבוד את הקדוש ברוך הוא בדרך שלו(של האדם) ולא בדרך שהקדוש ברוך הוא ציווה אותו במהות? - זה ממש עבודה זרה מהסיבה שהקדוש ברוך הוא הוא זה שהצתמצם אלינו ובגלל זה רק הוא יודע איך אנחנו צריכים באמת לעבוד אותו
אדם שאוהב את הקדוש ברוך הוא רוצה לדבוק בו ולא "לבקר" אותו פעם ב... (כביכול כמו שזה אצל בני אדם)
כשהאדם מנסה לעבוד את הקדוש ברוך הוא בדרך שלו(של האדם) ולא בדרך שהקדוש ברוך הוא ציווה אותו במהות? - זה ממש עבודה זרה מהסיבה שהקדוש ברוך הוא הוא זה שהצתמצם אלינו ובגלל זה רק הוא יודע איך אנחנו צריכים באמת לעבוד אותו
טוב אחי
זה פשוט לדבר עם אוויר תמשיך באמונה שלך שלהאמין ולהיות גיי זה אסור
זה פשוט לדבר עם אוויר תמשיך באמונה שלך שלהאמין ולהיות גיי זה אסור
^לא דיברתי על נפילות (כמו שאמרתי בתגובות הקודמות) דיברתי על מי שלא מנסה לעשות מאמץ ולהתגבר על היצר (וכמו שאמרתי בתגובות הקודמות - זה נכון לגביי כל המצוות)
"איזה שם לא מעניין"
התשובה הפשוטה שלי אליך היא דרך ארץ קדמה לתורה
התשובה הפשוטה שלי אליך היא דרך ארץ קדמה לתורה
^"אם אין תורה אין דרך ארץ אם אין דרך ארץ אין תורה"
צריך גם וגם לא או או
מה אתה בא לומר בזה?
צריך גם וגם לא או או
מה אתה בא לומר בזה?
אל תדאג אחי לא נפלתי
אני כבר עומד פעם נפלתי כשהכחשתי את העובדה על עצמי וכשהייתי בארון וחששתי מזה
זה שאני מי שאני היום ולא מסתיר זה לא אומר שנפלתי אלא ההפך
אני כבר עומד פעם נפלתי כשהכחשתי את העובדה על עצמי וכשהייתי בארון וחששתי מזה
זה שאני מי שאני היום ולא מסתיר זה לא אומר שנפלתי אלא ההפך
ולהיות גיי זה לא יצר זה להיות אדם שנמשך לגברים וזה נורמלי והגיוני
זה לא דבר נורמלי
יש לך בעיה ואתה חייב לעבור טיפולים לחזור להיות בן אדם נורמלי
יש לך בעיה ואתה חייב לעבור טיפולים לחזור להיות בן אדם נורמלי
אנונימי
אה אוקי אחי
זה בסדר טיפולים לא עובדים עלי אני מעדיף.להישאר ככה מאשר לנסות לשנות וזה פשוט להכניס את עצמי לדיכאון
זה בסדר טיפולים לא עובדים עלי אני מעדיף.להישאר ככה מאשר לנסות לשנות וזה פשוט להכניס את עצמי לדיכאון
^^ "לחזור" כשאנחנו נולדים ככה, "נורמלי" כשרוב האוכלוסייה מגלה סקרנות ביותר ממין אחד
אנונימי
זה נורמלי ועוד איך.
לא נורמלי זה לשנוא בן אדם בגלל איך שהוא נולד.
גם לפי התורה מותר לגבר להנשא לכמה נשים, וזה נראה לך הגיוני היום?!
ככה אז היה איסור ללהטב, ובסוף ה' יצר אותם ככה, ואם הוא רצה שלא יתקיימו הוא יכל לא ליצור אותם ככה.
לא נורמלי זה לשנוא בן אדם בגלל איך שהוא נולד.
גם לפי התורה מותר לגבר להנשא לכמה נשים, וזה נראה לך הגיוני היום?!
ככה אז היה איסור ללהטב, ובסוף ה' יצר אותם ככה, ואם הוא רצה שלא יתקיימו הוא יכל לא ליצור אותם ככה.
^^^^^^אז אפילו עוד יותר אשריך שלמרות המשיכה אתה עומד בזה! המשיכה עצמה היא לא הבעיה אלא לשכב עם אותו המין זה הבעיה ועל זה אני מדבר (שאם זה לא קורה מנפילה אלא מתוך רצון עצמי - אי אפשר לומר שהמצב טוב)
^ההשוואה לא נכונה מהסיבה הפשוטה שמצד התורה גם כיום היה יכול להיות מותר להתחתן עם שתי נשים אבל יש את חרם דרבנו גרשום שהתקבל בכלל עם ישראל שלא להתחתן עם שתי נשים (דרך אגב גם חז"ל לא עודדו להתחתן עם שתי נשים) ועוד יותר השוואה לא נכונה כי מדובר על עבירה אקטיבית ולהתחתן עם שתי נשים זה מי שרצה בעבר ולא נבע מתוך "חיוב" כמו שיש איסור של ממש לשכב עם אותו המין
ואולי נגיד שבגלל שזה טבעי אז גם לא נשמור את שאר התורה והמצוות והן רק בגדר המלצה בלבד? הרי אם הוא לא היה רוצה שנאכל חזיר הוא לא היה בורא חזירים ואם הוא לא היה רוצה שנשמור שבת הוא היה גורם לזה שלא נוכל לעשות מלאכות בשבת וכו'
^ההשוואה לא נכונה מהסיבה הפשוטה שמצד התורה גם כיום היה יכול להיות מותר להתחתן עם שתי נשים אבל יש את חרם דרבנו גרשום שהתקבל בכלל עם ישראל שלא להתחתן עם שתי נשים (דרך אגב גם חז"ל לא עודדו להתחתן עם שתי נשים) ועוד יותר השוואה לא נכונה כי מדובר על עבירה אקטיבית ולהתחתן עם שתי נשים זה מי שרצה בעבר ולא נבע מתוך "חיוב" כמו שיש איסור של ממש לשכב עם אותו המין
ואולי נגיד שבגלל שזה טבעי אז גם לא נשמור את שאר התורה והמצוות והן רק בגדר המלצה בלבד? הרי אם הוא לא היה רוצה שנאכל חזיר הוא לא היה בורא חזירים ואם הוא לא היה רוצה שנשמור שבת הוא היה גורם לזה שלא נוכל לעשות מלאכות בשבת וכו'
^^^
בן אדם טיפש לא יודע את זה רק השני מסביבו יודעים
אותו דבר לגבי בן אדם חולה...
בן אדם טיפש לא יודע את זה רק השני מסביבו יודעים
אותו דבר לגבי בן אדם חולה...
אנונימי
אה ואתה הבחור שיודע הכל^ סליחה אחי מחילה מכבודך שפקפנן בגאון כמוך הכל יודע
תחסוך לעצמך את הבדיחה בבקשה
ואיזה שם לא מעניין
אם פספסת תנקןדה אני כן שכבתי זה לא ישנה תתדובה שלי אין בלהיות גיי ולקיים יצר רע כי אל זה היה יצר הרע כבר הייתי סובל מזה אבל אני לא ואני גם לא היחידי
תחסוך לעצמך את הבדיחה בבקשה
ואיזה שם לא מעניין
אם פספסת תנקןדה אני כן שכבתי זה לא ישנה תתדובה שלי אין בלהיות גיי ולקיים יצר רע כי אל זה היה יצר הרע כבר הייתי סובל מזה אבל אני לא ואני גם לא היחידי
תעשה מה שבא לך בסופו של דבר אתה הולך לשלם בגהינום
השם לא שוכח שום דבר אם אתה לא חוזר בתשובה זה יכאב מאוד
השם לא שוכח שום דבר אם אתה לא חוזר בתשובה זה יכאב מאוד
אנונימי
השם אוהב אותי כמו שאני אחרת לא הייתי נברא ככה
אני עדיין מקיים מצוות כמו לצום לשמור כשרות לעשות קידוש
יש דברים שלא מתאימים ויש דבריפ שפשוט אני לא מאמין שאלוהים יעניש אותי על מי שאני
אם אני אהיה בגיהנום זה כנרא כי עשיתי מעשים ביחס לאנשים לא עלצמי שאני
אבל תודה שאתה מאחל לי אתה רק תוכיח את הטענה שלי
אני עדיין מקיים מצוות כמו לצום לשמור כשרות לעשות קידוש
יש דברים שלא מתאימים ויש דבריפ שפשוט אני לא מאמין שאלוהים יעניש אותי על מי שאני
אם אני אהיה בגיהנום זה כנרא כי עשיתי מעשים ביחס לאנשים לא עלצמי שאני
אבל תודה שאתה מאחל לי אתה רק תוכיח את הטענה שלי
^^^בלהיות גיי אין יצר הרע
לעשות עבירות - זה נובע מיצר הרע זה יכול להתבטא בלשכב עם זכר וזה יכול להתבטא בלא לשמור שבת וכו'
לעשות עבירות - זה נובע מיצר הרע זה יכול להתבטא בלשכב עם זכר וזה יכול להתבטא בלא לשמור שבת וכו'
אתה יכול להמשיך לומר.. זה לא משהו שאני חושב שנכון כי המידע שלך נובע מרק מהלכות
אבל אתה לא חושב על הקדמה של העולם המוסריות החופש של כל אדם לבחור את חייו
אם אתה אשכרה מתדיין איתי על הנושא הזה
אבל אתה לא חושב על הקדמה של העולם המוסריות החופש של כל אדם לבחור את חייו
אם אתה אשכרה מתדיין איתי על הנושא הזה
^מבחינת היהדות זה נכון
למה לדעתך לשמור כשרות זה מחייב ודברים אחרים לא? למה הקדוש ברוך הוא נתן לנו תורה ומצוות אם זה לא מחייב? אם זה על סמך הרגשה אישית זה יהירות לומר "אני יודע יותר טוב מהקדוש ברוך הוא איך אפשר להתקשר אליו" (כי זה בדיוק מה שזה אומר) אם יש הבדל בתורה ובמצוות אז מה זה אומר על הקדוש ברוך הוא? שהוא לא נצחי? זה די כפירה לחשוב ככה
למה לדעתך לשמור כשרות זה מחייב ודברים אחרים לא? למה הקדוש ברוך הוא נתן לנו תורה ומצוות אם זה לא מחייב? אם זה על סמך הרגשה אישית זה יהירות לומר "אני יודע יותר טוב מהקדוש ברוך הוא איך אפשר להתקשר אליו" (כי זה בדיוק מה שזה אומר) אם יש הבדל בתורה ובמצוות אז מה זה אומר על הקדוש ברוך הוא? שהוא לא נצחי? זה די כפירה לחשוב ככה
אצה פשוט מתעלם ממה שאני מגיב ורק עוסק בדעתך
אני באמת מתנצל שנפלתי ושוב הגבתי פה
אני סיימתי לשעות חשוכות לעת עתה
שיהיה לילה מקסים והלוואי שאיכשהו זה ייגע לכם עם האנשים הקרובים שלכם ואולי זה יגרום לכם להבין ולכבד
אני באמת מתנצל שנפלתי ושוב הגבתי פה
אני סיימתי לשעות חשוכות לעת עתה
שיהיה לילה מקסים והלוואי שאיכשהו זה ייגע לכם עם האנשים הקרובים שלכם ואולי זה יגרום לכם להבין ולכבד
^כי אתה לא עוסק בדעת תורה אז להציג את זה כאילו זה הדרך לקדוש ברוך הוא - עם זה אין שום אופציה להסכים.
אפשר לומר "אני לא עושה מה שהקדוש ברוך הוא אומר כי זה לא מעניין אותי" אבל לא לנסות להציג כאילו זה בסדר
אפשר לומר "אני לא עושה מה שהקדוש ברוך הוא אומר כי זה לא מעניין אותי" אבל לא לנסות להציג כאילו זה בסדר
^^^חח אז אתה מחליט מה לקיים ומה לא
אז עכשיו כל אחד והתורה שלו
העולם באמת נהיה משוגע
אז עכשיו כל אחד והתורה שלו
העולם באמת נהיה משוגע
אנונימי