8 תשובות
ואז מה הקטע
כי הם חיבים להקשות
המטרה לפגוע באחר (בציבור החילוני ) כדיי שיראו אותם
אנונימי
הם גם מפגינים בבני ברק
שואל השאלה:
אבל הם הגיעו מלא לירושלים שכולם ילכו לשם
אבל הם הגיעו מלא לירושלים שכולם ילכו לשם
זה כמו שתשאל למה כל מיני מפגינים שנגד המלחמה חלקם מפגינים בירושלים ולא בתל אביב, כי כנראה בגלל שהשלטון בירושלים
גם בבני ברק זה פוגע בכל הסביבה ליד ולא רק בני ברק. זה לא רלוונטי באמת ל"שילכו להפגין שם".
הגיעו מלא לירושלים בכוונה כדי שזה יציק
הגיעו מלא לירושלים בכוונה כדי שזה יציק
כי אין מחאה אפקטיבית ללא הפרעה לסדר הציבורי
נב: אני ממש לא תומך בהם
נב: אני ממש לא תומך בהם
באותו הנושא: