10 תשובות
מגיע להם הכל. והם צודקים, זו דעתי.
שואל השאלה:
^איך? וגם הם סתם הורסים את היום לאנשים למה שהם יחסמו כביש?
^איך? וגם הם סתם הורסים את היום לאנשים למה שהם יחסמו כביש?
שואל השאלה:
ועוד בגלל טלפון לא עכשיו משהו רציני באמת
ועוד בגלל טלפון לא עכשיו משהו רציני באמת
לדעתם זה רציני מאוד. וזאת זכותם להפגין, הזכות לחופש הביטוי.
שואל השאלה:
^ בכיף שיפגינו אבל למה לחסום כביש שהרבה מאוד נוסעים בו ולהרוס לכולם את היום בגלל זה?
^ בכיף שיפגינו אבל למה לחסום כביש שהרבה מאוד נוסעים בו ולהרוס לכולם את היום בגלל זה?
דבר ראשון חופש הביטוי
דבר שני לא שאני בעד ההפגנות האלו אבל למה הפגנות שמאל כן והפגנות חרדים לא ? אם אני לא טועה רוב הפגנות החרדים היו לקראת ערב כמו שהפגנות השמאל היו
דבר שלישי החרדים שנמצאים בהפגנות כולם קיצוניים שנקראים נטורי קרתא ואין להם שום קשר למגזר החרדי האמיתי אז בבקשה אשמח אם תפסיק לשייך אותם למגזר החרדי
דבר רביעי אם מבינים את המטרה מבינים בדיוק למה עושים את כול זה ובקשר למה שכתבת שהם מפגינים על טלפון זה כנראה בגלל שהם מפגינים על חנות טלפונים לא כשרה שנפתחה וממשיכה להיות פתוחה באיזור שלהם כמובן לא תומכת ברעיוניות שלהם
דבר שני לא שאני בעד ההפגנות האלו אבל למה הפגנות שמאל כן והפגנות חרדים לא ? אם אני לא טועה רוב הפגנות החרדים היו לקראת ערב כמו שהפגנות השמאל היו
דבר שלישי החרדים שנמצאים בהפגנות כולם קיצוניים שנקראים נטורי קרתא ואין להם שום קשר למגזר החרדי האמיתי אז בבקשה אשמח אם תפסיק לשייך אותם למגזר החרדי
דבר רביעי אם מבינים את המטרה מבינים בדיוק למה עושים את כול זה ובקשר למה שכתבת שהם מפגינים על טלפון זה כנראה בגלל שהם מפגינים על חנות טלפונים לא כשרה שנפתחה וממשיכה להיות פתוחה באיזור שלהם כמובן לא תומכת ברעיוניות שלהם
שואל השאלה:
את רואה שאני בעד ההפגנות של השמאלנים? אני ימני ודתי זה לא שאני שונא חרדים (ליטרלי אמרתי שאני אוהב אותם) פשוט אני לא מבין למה להרוס לכולם את היום בגלל משהו כמו טלפון
את רואה שאני בעד ההפגנות של השמאלנים? אני ימני ודתי זה לא שאני שונא חרדים (ליטרלי אמרתי שאני אוהב אותם) פשוט אני לא מבין למה להרוס לכולם את היום בגלל משהו כמו טלפון
שואל השאלה:
ולא ידעתי על נטורי קרתא אז תודה על זה
ולא ידעתי על נטורי קרתא אז תודה על זה
לא אמרתי את זה אבל למה הפגנות שמאל כן והפגנות חרדים לא התכוונתי בכללי במיוחד כשהיה את תקופת הקורונה והסגרים כולם חגגו חופשי והחליטו חופשי להעלים עין אבל אם זה היה חרדי\דתי זה ישר קנס כול תקופת הקורונה הייתי בבית וראיתי איך כולם חגגו הרגשתי פרייארית שאני נשארת בבית ולא עושה כלום
זה תלוי
יש מקרים שחשוב להפגין ולהילחם ברע
ויש מקרים ... טוב מי ששם זה לא רבנים וגדולי הדור
יש מקרים שחשוב להפגין ולהילחם ברע
ויש מקרים ... טוב מי ששם זה לא רבנים וגדולי הדור
באותו הנושא: