10 תשובות
שום היגיון
מיותר ההפגנות סתם עושים פקקים ולא באמת מועילות או משכנעות מישהו
אנונימית
כדי שלא תהיה דיקטטורה אכזרית:)
אנונימי
מיותר לדעתי זה לא עוזר
שאלה טובה
רפורמה != דיקטטורה
תקרא קצת
אנונימי
לגמרי, בורים
אתם מדברים בסיסמאות שמשתילים לכם למוח ואתם קוראים לנו בורים וסגורים, אין לכם שום מושג מה זה דיקטטורה ואני מאמין שגם לא רפורמה, לכו תעשירו את עצמכם ותקראו קצת בעצמכם במקום להקשיב ל"מנהיגים" הנטולי השכלה שלכם
אנונימי