11 תשובות
notes מובנה
good notes
הבעיה אבל שאחרי שנה יש מגבלה של 3 מחברות שאפשר לערוך אותן, אבל בשנה הראשונה זה חינמי ואפשר כמה מחברות שבא לך
הבעיה אבל שאחרי שנה יש מגבלה של 3 מחברות שאפשר לערוך אותן, אבל בשנה הראשונה זה חינמי ואפשר כמה מחברות שבא לך
בnotes
האדום הזה שיש עליו ציור לבן
זה מגיע עם הטאבלט
האדום הזה שיש עליו ציור לבן
זה מגיע עם הטאבלט
samsung notes
סמסונג notes לא טוב כי הוא לא משהו שאפשר להפוך למחברת כתיבה עם עט אלא רק עם מקלדת והוא לא ידידותי למשתמש מבחינה של שימוש עם עט, goodnotes לעומת זאת נועד לכך וזה מגיע כבר עם הטאבלט מותקן
השתמשתי בgoodnotes והוא היה חביב ואז עברתי לסמסונג נוטס והוא היה טוב בפער, מאז נשארתי איתו
הוא עובד מהמם עם העט והוא הופך למחברת מצויין
הוא עובד מהמם עם העט והוא הופך למחברת מצויין
זה לכתיבת התראות כמו יומן בעיקר
לא מבינה מה יש לך נגד סמסונג נוטס
https://photos.app.goo.gl/cp7nwhckxfhshxg88
זה כותב בול כמו מחברת, צירפתי צילומי מסך שאפשר לראות שזה מחולק לקבצים נפרדים ושכתוב שם בכתב יד עם העט
https://photos.app.goo.gl/cp7nwhckxfhshxg88
זה כותב בול כמו מחברת, צירפתי צילומי מסך שאפשר לראות שזה מחולק לקבצים נפרדים ושכתוב שם בכתב יד עם העט
כי זה יותר להערות מאשר כתיבת מחברות
נוטס נותן לכתוב עם מקלדת, עם עטים שונים ומגוונים, לשמור עטים אהובים, להשתמש בטלפון כפלטת צבע, ולסכרן את הרשימות עם המכשירים האחרים, לקבוע תיקיות וכריכות ועוד ועוד
goodnotes
אבל אני יותר כותבת הערות על המצגות ופחות כותבת כמו במחברת
אבל אני יותר כותבת הערות על המצגות ופחות כותבת כמו במחברת
באותו הנושא: