9 תשובות
שואל השאלה:
נשבעת שלפני כמה דקות צחקתי וחייכתי מאושר
אנונימית
היי אהובה מזל טוב שיהיה לך עד 120 רק שתדעי שזה נורא נורמלי להיות עצובה את בן אדם כמו כולם אחרי העצבות מגיעה גם השמחה ❤
מזל טוב❤
מזל טוב עד מאה ועשרים שנה
אולי את מתרגשת וקשה לך להכיל?
מזל טוב יפה שליי ימי הולדת אלה לפעמים ימים שבועים פשוט. רגשניים כאלה. מקווה שבקרוב תהיי שוב שמחה ותיקי דברים שאת אוהבת
מזלל טוב
^ התרגשתי לקרוא את זה, תודה רבה ! באמת שאין שום צורך בפרח, העיקר זה שתצליחי לחייך קצת היום. זו הברכה הכי טובה שאפשר לבקש ❤
שואל השאלה:
אם היה לי פרח הייתי נותנת לך עכשיו תודה לך
אנונימית
שיהיה מזל טוב ענק ליום ההולדת ! אני ממש מצטער לשמוע שאת עוברת יום כזה, זה טבעי לגמרי. מותר לבכות ומותר להרגיש עצובים גם ביום כזה.
שולח לך חיבוק וירטואלי, ומקווה שהיה שמשהו קטן יעשה לך חיוך עוד היום.