6 תשובות
שואל השאלה:
^^איך בדיוק? נאבדה לי האמונה באנשים כבר, אני הכי נחמד וטוב לב שיש לכל מי שאני רואה ומה אני מקבל בתמורה? את זה
מזל טוב גבר ועצה שלי תעשה בר מצווה ואני אומר לך בתור אחד שלא רצה שיבואו ויותר מזה מישהי רצתה לבוא ואמרתי לה לא אחי אל תעשה את הטעות הזאת אני דיי מצטער עליה בסוף הייתי רק עם המשפחה וזה מבאס רצח תזמין חברים ותהנו ואין לך שום סיבה להיות בלחץ או להתבייש כמעט כל נער יהודי חוגג בר מצווה ועושה עליה לתורה
אנונימי
א לא אגיד שלא נהנתי אבל החברים זה דיי היה חסר
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני מרגיש שכבר סירבתי כל כך הרבה להורים שחי שהציעו לי לציין את זה שכבר חלף היום עוד 13 דקות וזהו
עצוב לי לשמוע, קודם כל מזל טוב המון בריאות והצלחה ושנית אני חושבת שכדאי שתמצא חברים יותר אכפתיים ונאמניים
מזל טוב 3>>>>>