21 תשובות
בזוגיות כמעט ולא. במיטה הרבה פעמים
ברור ללא ספק מי שאומרת אחרת היא משקרת או שהיא בכלל גבר
במיטה רובן, בזוגיות זה קצת יותר מורכב אבל אפשר להגיד שכן במובן מסוים. אנרגיה נשית תמיד תחפש אנרגיה זכרית חזקה שתתעלה עליה ותוביל את הקשר, יש לנשים משיכה מובנית לרצות גבר שהן יכולות להסתכל עליו מלמטה
מה שכתבתי הוא ממש לא הזמנה לשיח*** וממש לא דיברתי על עצמי
שואל השאלה:
אני מת שלחו לך הודעות בגלל התשובה?
אנונימי
^^^זה לא בהכרח אומר להיות נחותות
בנות כן רוצות שהגבר יתחשב גם ברצונות שלהן ויקשיב להן
^^חחח כן
יש הרבה בנות עם פטיש ללהיות יותר נשלטות כשזה מגיע למין
אבל יש הבדל בין מה שקורה בהקשר מיני לבין המערכת יחסים ביום יום
אני לא חושב שאף אחד אוהב להרגיש נחות מבן אדם אחר ובמיוחד לא מהבן זוג שלו שאמור לכבד ולאהוב יותר מכולם
יש הבדל בין מה שקורה בסקס ומה שקורה ביום יום

ואין דבר כזה אנרגיה נקבית ואנרגיה זכרית זה הכל איך מגדלים אותך מגיל קטן
בסופו של דבר כל המוסכמות החברתיות שקשורות למגדר הן כמעט לגמרי ממוצעות אבל הכל כל כך מושרש לכולנו ביום יום שגם ילדים קטנים קולטים את זה
ואז גברים גודלים להתנהג כמו שהגברים לידם מתנהגים ונשים גודלות להתנהג כמו שנשים לידן מתנהגות וזאת גם אחת הסיבות ללמה לרוב נשים ירצו להיות נשלטות וגברים ירצו לשלוט
זה לא כי זה בטבע שלהם זה כי זה מה שהחברה משדרת ואתה גודל לזה וזה מושרש בך אז זה הופך למה שאתה אוהב
ואני גם ככה כי זה מה שגדלתי אליו בסופו של דבר כולם לפחות קצת ככה אני לא מנסה להגיד שאני שונה ומיוחד
אנונימי
שואל השאלה:
^
מה זה בעצם אומר שאת מתחתיו?
אנונימי
^^^
מה שהאנונימי מעליי אמר כל מילה במילה
מחזקת
לא תמיד, זה תלוי בבני זוג
אני אישית לא, לא בשום מצב.
בדרך כלל שליטה ודומיננטיות הולכת ככה שהגבר אמור להיות ה"חזק" והאישה כאילו נשלטת במיטה, כמובן שזה ככה ברוב אבל יש פעמים שזה הפוך או שהדינמיקה שונה
כמובן שכל אחד ומה שהוא או היא אוהבים אבל לרוב זה
גבר - dom
אישה - sub
take your notes people this will be on the test
תלוי באיזה חלק בזויגיות
אף אחת לא רוצה שישלטו עליה
אבל בקטע של להרגיש מתחת לגבר שלה לדעתי כשהיא שמה את הראש על הכתף שלנו ואנחנו מחבקים אותה לדעתי זה חמוד
יש בנות שאוהבות אני אישית לא
לא
מה? זאת זוגיות מלשון זוג
לא, בזוגיות הכל צריך להיות שווה.
hell no
אנונימית
כמות של ^ לא יודעת כמה

ממש לא לא בגלל שזה מה ששידרו לנו
עובדה שיש כאלה שאוהבות שלא ויש בנים שאוהבים שלא
זה כל אחד והעדפה שלו
זה מה שמושך. זה לא לפי מה שמגדירים לנו
אם האופנה מגעילה לדעת מישהו זה לא ימשוך אותו
להיות נשלטת זה מושך לדעת חלק כי זה פשוט מה שמושך אותן
אנונימית