6 תשובות
בדרך כלל הנשים מראות יותר אהבה
אבל לפעמים ההפך
אנונימית
זה אמור להיות שהם אוהבים אותו הדבר/הגבר ממש קצת יותר
לצערי בכל הקשרים שלי אני אהבתי יותר וזה למה הם נגמרו
אני בקושי מכיר זוגות הטרו אבל במעט שאני מכיר הם אוהבים זה את זה אותו דבר, כמו שזה אמור להיות
הבחורה יותר
אבל רוב הגברים לא מראים ככ רגשות כמו בחורות
אז אי אפשר לדעת
שואל השאלה:
לדעתי זה גם יותר הבחורה...
אולי ברגע שזה הגבר אז הזוגיות לא טובה והיא נגמרת?
אנונימי