7 תשובות
אני חושב להשביץ בא כי את האמת מי לא ירצה להשביץ באישה שלו זה הכי קטלני
^ להשוויץ , בה , להשוויץ אתה ילד קטן לך לישון
אנונימית
יש מישהו שמעדיף בן אדם לא טוב? בנות מעדיפות גבר לא טוב? מעדיפים בחורה טובה כי היא טובה. לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
דיברתי על בחורה טובה שלא מעשנת או שותה או יוצאת למועדונים,למה גברים מעדיפים בחורות כאלה מאשר בחורות שכן עושות את זה?
אנונימית
מעדיף בחורה שלא מעשנת לפעמים שותה ויוצאת למועדונים אז אני לא יכול לענות לך על זה
אין לי מושג
אולי הם חושבים שאם זו בחורה "רעה"אז היא "תגנוב"לו את הגבריות
למה כי מישהי שהיא מעשנת , שותה , ויוצאת למועדונים היא בחורה רעה?
ואולי כי הם פשוט מעדיפים את זה , יש גם גברים שמעדיפים מישהי כזאת שמעשנת שותה ויוצאת למועדונים , כל אחד ומה שהוא מעדיף.