10 תשובות
לא, אם היא שומרת כיפור אםשר בצאת הצום
למה שזה יהיה אגואיסטי או דבילי?
אם יש לה יום הולדת אז תעלי
אנונימי
לא בכלל לא
לכי על זה!!
לא
eom
שואל השאלה:
בגלל כיפור
לשאולים
מה זה משנה שזה כיפור
מי ששומר יראה אחרי כיפור
אנונימי
סטורי יומולדת זה מטופש
כרטיס ברכה זה מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
היא גרה מאוד רחוק ממני והיא בפנימייה גם עכשיו אז אין לי אפשרות להביא לה משהו