2 תשובות
זה או בגלל שאת לא שותה מספיק, או בגלל חוסר שינה.
אני חושבת שכדי שתפרשי, בשביל מי את צריכה להוכיח שנשארת עד 6? בשביל מה את צריכה את "התואר " הזה? הבריאות שלך יותר חשובה לכי לישון זה בסדר.. (:
אני חושבת שכדי שתפרשי, בשביל מי את צריכה להוכיח שנשארת עד 6? בשביל מה את צריכה את "התואר " הזה? הבריאות שלך יותר חשובה לכי לישון זה בסדר.. (:
תשתי מים ולכי לישון (: פעם הבאה תסיימי ולא חייב לסיים עד הסוף הגוף זקוק למנוחה אחרת יהיה חלש
באותו הנושא: