5 תשובות
ניסיון בתכנות
אחלה בונוס באוניברסיטה, אבל לא אם את לא מקבלת ציון גבוה
באיזה כיתה את?
אחלה בונוס באוניברסיטה, אבל לא אם את לא מקבלת ציון גבוה
באיזה כיתה את?
אנונימי
דרך נוחה להכנס להייטק ולהרוויח טוב, אני לומדת להיות מורה למגמה הזו;)
בכנות לא כזה הרבה רק לצבא יכול לעזור אם וגם זה תלוי מה המגמה השנייה שלך
לאןניברסיטה לא יעזור לך
לאןניברסיטה לא יעזור לך
שואל השאלה:
כיתה יב
כיתה יב
שואל השאלה:
ניסיון בתכנות אני לא אקבל כי אני לא באמת לומדת בבית ספר
ציון יהיה כזה 80
ניסיון בתכנות אני לא אקבל כי אני לא באמת לומדת בבית ספר
ציון יהיה כזה 80
באותו הנושא: