6 תשובות
רפואה
מחשבים
רפואה נשמע מגניב דווקא
תלוי למה אתה מתחבר
אני רק יכול לומר לך שמחשבים זה לשבת הרבה שעות על מחשב לבד ולפתור בעיות בקוד זה פחות אינטרקציה עם אנשים אם זה נשמע לך טוב אז קדימה
בהצלחה
אני רק יכול לומר לך שמחשבים זה לשבת הרבה שעות על מחשב לבד ולפתור בעיות בקוד זה פחות אינטרקציה עם אנשים אם זה נשמע לך טוב אז קדימה
בהצלחה
זה בדיוק 2 המגמות שלי, ובעיקרון פשוט מה שמעניין אותך יותר אבל אני אישית לגמרי הייתי בוחרת רפואה
אנונימית
רפואה!!
בתור מישהי במגמת רפואה, אני נהנית מאוד וזה המגמה הכי טובה שיש!
אבל לפני שאתה בוחר, אתה חייב להבין שיש מלא חומר ברפואה וחייבים להשקיע במקצוע.
זה תלוי במה שאתה מתחבר אליו יותר.
בתור מישהי במגמת רפואה, אני נהנית מאוד וזה המגמה הכי טובה שיש!
אבל לפני שאתה בוחר, אתה חייב להבין שיש מלא חומר ברפואה וחייבים להשקיע במקצוע.
זה תלוי במה שאתה מתחבר אליו יותר.
באותו הנושא: