4 תשובות
אני חושבת שקודם תשקמי את השיער שהוא יציבה ויהיה יותר בריא ואז תצבעי שלא תעשי יותר נזק
אבל ממליצה לך לגזור לקארה ככה השיער ישתקם לך בצורה מאוד טובה
אבל ממליצה לך לגזור לקארה ככה השיער ישתקם לך בצורה מאוד טובה
לדעתי לא כדאי לך לפני שהשיער נהיה יותר בריא
תשקמי אותו קודם
השיער שלך סתם יהיה הרוס ויראה רע
השיער שלך סתם יהיה הרוס ויראה רע
תעשי
באותו הנושא: