6 תשובות
שואל השאלה:
כתבתי
אנונימית
תתנהגי רגיל כשתפגשי אותה תגידי לה שלום וזהו
לא עשית לה שום דבר
שואל השאלה:
לשאול אותה?
או עדיף שלא ? שתשאר לבד או משהו עד שהיא לא תפנה עלי?
אנונימית
את יכולה לשאול אותה
איכ איך אני שונאת חברות כאלה, נתקי אותך היא לא איתנו שזה לא יזיז לך אפילו!
אנונימית
אולי היא פשוט לא רוצה להכיר בין חברים שלה במציאות לאונליין (רק אופציה שאפשר לחשוב עליה אני לא אומרת שזה המצב)