7 תשובות
אין בזה דבר נורא.
תעשי מה שאת רוצה ומה שמרגיש לך לנכון.
תעשי מה שאת רוצה ומה שמרגיש לך לנכון.
לא יודעת
אבל את יכולה פשוט לא לחגוג כריסמס אלה נובי גוד
בום הבעיה נפטרה
אבל את יכולה פשוט לא לחגוג כריסמס אלה נובי גוד
בום הבעיה נפטרה
אנונימית
גם אני בדיוק כמוך ויצא לי לחשוב על זה, אין מה לעשות זה חג מגניב לאללה.
זה בסדר כתיירת לחוות את התרבות של החג, זה לא הופך אותך לפחות יהודיה ציונית.
כל עוד את לא חוגגת את זה הכל בסדר
זה בסדר כתיירת לחוות את התרבות של החג, זה לא הופך אותך לפחות יהודיה ציונית.
כל עוד את לא חוגגת את זה הכל בסדר
זה לא נורא
גם אני יהודיה ומאוד אוהבת את האווירה והקישוטים של זה
גם אני יהודיה ומאוד אוהבת את האווירה והקישוטים של זה
חחח מה את מטרילה את הזאתי מהשאלה הקודמת
אנונימית
שואל השאלה:
איך אבל בעיקר חוגגים ? כאילו מה נחשב חגיגה כדי שאדע
איך אבל בעיקר חוגגים ? כאילו מה נחשב חגיגה כדי שאדע
תחגגי נובי גודל
זה לא חג דתי זה פשוט לציין את השנה החדשה
זה לא חג דתי זה פשוט לציין את השנה החדשה
באותו הנושא: