5 תשובות
איפה הילדה אם הפסנתר על תמונת הפרופיל כשצריך אותה?
הייתי ממליצה למה שאתה יותר מתחבר למוזיקה. מניסיון עדיף יצירה שאתה באמת מתחבר אליה. גם אם היא קצת מאתגרת, ההפך אתגרים זה כיף וזה טוב
ברגע שבוחרים יצירה שלא באמת אוהבים קשה יותר להתמודד איתה. טכני זה רק אחרי מוזיקה, תמיד אפשר להתמודד מול טכני אבל להפיק את המוזיקה ולשכנע את הקהל שהמוזיקה הזאת באמת שלך זה האתגר האמיתי
בהצלחה
es.
גברת עגבנייה את מדברת עליי?

לשאלה: הייתי מציעה לך לנגן את מה שאתה הכי אוהב
גם אם זה הקשה יותר
ממנו תלמד להתקדם
אני בטוחה שאתה מוכשר ברמות כי לנגן יצירות של שופן באמת בצורה הנכונה זה לא כזה קל
בהצלחהה ❤
לא חשבתי שהרבה מכירים אותי פהה *אימוג'ים בוכים אבל במובן של שמחה*
תודה רבהה ❤