13 תשובות
כאילו טריל?
אני מנגנת בחליל צד ואצלי טריל זה כאילו עוד לחיצה מהירה כזאת על התו
אני מנגנת בחליל צד ואצלי טריל זה כאילו עוד לחיצה מהירה כזאת על התו
אני מנגנת על פסנתר
וטריל זה הקשה מהירה על הקליד
וטריל זה הקשה מהירה על הקליד
שואל השאלה:
לא חושבת שזה אותו הדבר
כי לחיצה מהירה על התו זה staccato
לא חושבת שזה אותו הדבר
כי לחיצה מהירה על התו זה staccato
אנונימית
שואל השאלה:
אז staccato?
אז staccato?
אנונימית
לא.
סטקאטו זה לחיצה על הקליד בלי להמשיך אותו עד שהוא נגמר כזה..
פשוט ללחוץ ולהוריד.
טריל זה לחיצה + לחיצה מהירה בסוף
סטקאטו זה לחיצה על הקליד בלי להמשיך אותו עד שהוא נגמר כזה..
פשוט ללחוץ ולהוריד.
טריל זה לחיצה + לחיצה מהירה בסוף
שואל השאלה:
אבל זה לא נגיד
לה סי
לה סי
לה סי לה
מהר?
אבל זה לא נגיד
לה סי
לה סי
לה סי לה
מהר?
אנונימית
וואי קשה להסביר אצ זה בכתב
הנה
שואל השאלה:
נו אז כן
נו אז כן
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לה סי לה סי לה סי מהר
שואל השאלה:
איך ניתן לתרגל את זה ביד שמאל? (לא מצליחה מהר)
איך ניתן לתרגל את זה ביד שמאל? (לא מצליחה מהר)
אנונימית
תנסי עם האצבע השלישית והראשונה