13 תשובות
כאילו טריל?
אני מנגנת בחליל צד ואצלי טריל זה כאילו עוד לחיצה מהירה כזאת על התו
אני מנגנת על פסנתר
וטריל זה הקשה מהירה על הקליד
שואל השאלה:
לא חושבת שזה אותו הדבר
כי לחיצה מהירה על התו זה staccato
אנונימית
שואל השאלה:
אז staccato?
אנונימית
לא.
סטקאטו זה לחיצה על הקליד בלי להמשיך אותו עד שהוא נגמר כזה..
פשוט ללחוץ ולהוריד.
טריל זה לחיצה + לחיצה מהירה בסוף
שואל השאלה:
אבל זה לא נגיד
לה סי
לה סי
לה סי לה
מהר?
אנונימית
וואי קשה להסביר אצ זה בכתב
הנה
שואל השאלה:
נו אז כן
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
לה סי לה סי לה סי מהר
שואל השאלה:
איך ניתן לתרגל את זה ביד שמאל? (לא מצליחה מהר)
אנונימית
תנסי עם האצבע השלישית והראשונה