9 תשובות
אני לא מכיר שם, אבל אני מניח שתוכלי לחפש finger stretch piano וזה העניין הכללי.
שואל השאלה:
^הקטע שאין לי בעיה עם הגמישות של האצבעות וזה, פשוט אני לא מצליחה לעשות את זה מסיבה כלשהי
^הקטע שאין לי בעיה עם הגמישות של האצבעות וזה, פשוט אני לא מצליחה לעשות את זה מסיבה כלשהי
אנונימית
למה? אני אולי אנסה לעזור
אולי dual octave piano
זה צורה שמתרגלים אליה עם הזמן פשוט תתרגלי הרבה
אני פסנתרנית מתחילה ומרגישה כל כך רע שלא הבנתי כלום
^ לפעמים צריך לנגן אקורד שמתפרס על הרבה תווים ואז, יכול להיות מאתגר להגיע לכולם.
שואל השאלה:
כןכן זה dual octave תודהה כמה חיפשתי את זהה
כןכן זה dual octave תודהה כמה חיפשתי את זהה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אני באמת לא מובנת חחח הכל בסדר
^^^אני באמת לא מובנת חחח הכל בסדר
אנונימית
באותו הנושא: