9 תשובות
כן
אחי 85 אלף זה מלא ההורים שלי שמו 15 ואת השאר אני שילמתי
אחי אתה בן 16^
סיימתי לפני כזה חודש אני עדיין עם מלווה אבל רציתי וגם שמתי לא מעט משלי אז הרשו
כן
DCC
כן תעריך אותם
כן אחי
אמאלה מה זה, כיף לך
אבל מצד שני אם אתה דופק את האוטו (שזה יכול לקרות כי אתה נהג חדש) הלכו 85 אלף שקלים
אני ברגע שעוברת טסט ונגמרת תקופת המלווה קונה אוטו במקסימום 25 אלף
תגיד תודה שקונים לך אוטו משלך ולא פשוט לנהוג על האוטו של ההורים