6 תשובות
לא מביך ?
שואל השאלה:
כי זה אוטו בגודל של מיניבוס וזה אולי יהיה מביך כי הוא יותר מדי גדול
כי זה אוטו בגודל של מיניבוס וזה אולי יהיה מביך כי הוא יותר מדי גדול
אנונימית
מאוד מביך, תבקש שיעשה לך שקמח, ואז אף אחד לא יציק עליך
לא ממש לא מביך
לא מביך בכלל
לא מביך, למה שזה יהיה?
באותו הנושא: