11 תשובות
אף פעם לא הייתי מבקשת מהם אוטו אני ילדה עצמאית אני אעבוד ואקנה לעצמי תשאלי אולי אם את יכולה לקחת את שלהם לנגיד לאנשיהו ואז תחזירי להפ
לא זה ממש יקר לקנות אוטו במיוחד בשביל זה
רק אחרי כמה שנים אני כנראה אתחיל לחשוב על אוטו משלי
שואל השאלה:
^^^אז למה הוצאת רשיון אם אין לך אוטו לנסוע עליו?
וכן אני יודעת כמה אוטו עולה (:
יאא תודה על הורד3>
שואל השאלה:
אבא שלי נתן לי את שלו
מאזדה
אנונימית
^שואלת השאלה
יש לי אוטו לנהוג עליו, של ההורים שלי הם עשו לי ביטוח עליו
כל אחד יכול לקנות רכב אבל לתחזק אותו זאת הבעיה
mx-5 מ 2008
שילמתי מכול החסכונות שלי ואמא שלי השלימה את השאר
אנונימי
^גם אני רוצה לקנות
כמה עלה לך??
אנונימית
עם גג רך זה באזור ה80 תלוי באיזה מצב וכמה קילומטרים הרכב עבר
יש שמוכרים גם ב 90 וב 100
זה רכב שהוא רק ידני
יש גם אוטומט אבל הם יותר ישנים
אנונימי