2 תשובות
את יכולה לספר איזה פדיחה שקרתה לך או סיפור מצחיק שקרה לך עם חברות
או סתם משהו שאת אוהבת לעשות [
או שתדברי על אוכל או משהו במקרה הכי גרוע
אל תפחדי שיש שקט, זה טבעי