16 תשובות
מקנאה, אבל כן כן
יש מצב
מתה איזה מלך
מזל טוב אחותי(:
מזל טוב אחותי(:
יש מצב
שואל השאלה:
עברתייייייייי
עברתייייייייי
אנונימית
יששאיזה מלכה את מברוק
יופי מלכה תתחדשי3>
וואלה שמח בשבילך איזה כיף
בשעה טובה
מזל טוב!!
אנונימית
להוא ששאל למה אני מקנאה, פסלו אותי בטסט על משהו מאוד מטומטם. הוא אפילו לא נגע לי בהגה, בטח שלא בלם אותי
פשוט התמהמתי רגע -במקום של השתלבות- לפני שהשתלבתי לכביש מהיר
פשוט התמהמתי רגע -במקום של השתלבות- לפני שהשתלבתי לכביש מהיר
קיבלת תוצאות ??
אנונימית
זה תוך 3 שעות^
אנונימית
שואל השאלה:
כן בערך שעתיים וחצי עד שהגיעה תשוסה
ותודה לכל הפרגניםםםםם אני מאושרת של החיים
כן בערך שעתיים וחצי עד שהגיעה תשוסה
ותודה לכל הפרגניםםםםם אני מאושרת של החיים
אנונימית
^^ למה את מקנאה ?
כן כן עברת אבל תעדכניי
באותו הנושא: