התחברות
הרשמה
בדרך כלל אם הטסטר עושה חנייה בסוף הטסט זה עובר?
17 במאי 2024, 09:04
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
רכב
3 תשובות
אין קשר, עושים חניה בכל מקרה
f
fairy_
מה הקשר
א
אם נפל לכם האסימון תרימו אותו
אין קשר בין השניים
עושים חניה אם יש זמן ומוצאים מקום
W
White Angie
באותו הנושא:
מישהו עשה חנייה לא חוקית (חנה בנציב הנגדי לו) והטסטר ביקש ממני לעשות עליו חנייה, זה בסדר שהוא ביקש ממני?
היה לי טסט מדהים אבל כשהוא ביקש חנייה לא הצלחתי. אבל אחרי שזה שהיה אחריי סיים את הטסט שלו הטסטר אמר לי לחייך..
הבנתי שיש תלמידים שהטסטר לא מבקש מהם לעשות חנייה בטסט
אם הטסטר זרק לי נרגעת בסוף הטסט זה אומר לדעתכם שעברתי?
מישהו שעשה טסט- הטסטר אמר לי לעשות חנייה אחרי בלם. זה סימן לזה שלא בטוח הוא מכשיל אותי?
אם הטסטר אמר לי בסוף המבחן מזל טוב יש מצב שעברתי?
אם בסוף הטסט הטסטר אמר לשתינו " תחייכו למה אתן ככה " עברנו?
אם הטסטר לא עשה לי חנייה בטסט זה נכשל?
אם שכחתי לשים חגורה בחלק מהטסט (אחרי החנייה) הטסטר היה מעיר לי?
מותר לטסטר להגיד לעשות בטסט חנייה בניצב?
אם הטסטר עשה לי חנייה בסוף הטסט אבל היו לי כמה טעויות לפני עדיין יש סיכוי שעברתי?