5 תשובות
יש לי הרגשה
אם לא בלם או נגע אז עברת
אם לא בלם או נגע אז עברת
פיפטי פיפטי
שואל השאלה:
הרגשתי שהלך לי ממש גרוע
הרגשתי שהלך לי ממש גרוע
אנונימי
שואל השאלה:
למה את חושבת ככה
למה את חושבת ככה
אנונימי
לדעתי עברת
באותו הנושא: