4 תשובות
אני חושב שזה סביב השבוע אם אני לא טועה
שואל השאלה:
והמפקד שלי מחוייב לתת לי לנצל את כל ימי החופש שלי עוד השנה או שזו בעיה שלי שלא יצאתי קודם?
אנונימית
תלוי בבסיס שלך, אצלי השנה נגיד אין צבירה אז שלא סתם יתבזבז לך
ברוב הצבאות מותר לך לצבור רק חלק מהחופשות, בדרך כלל עד 7-10 ימים לשנה הבאה. כדאי לבדוק בסגל או במפקד שלך בדיוק.