6 תשובות
מי נתן למורה הזאת להיות מורה, ההוראות לא ברורות
אפשר לדעת למה יש לך 18 נעיצות אבל אף אחד לא חשב על לעזור לך? מצטערת אני לא מבינה בזה אז אני לא יכולה להגיד לך
שואל השאלה:
^^
ממש
גם דיברתי עם המחנכת מלפני הרבה זמן וגם הילדים בקבוצה דיברו איתה והיא אמרה שהיא תדבר עם המורה לאזרחות אבל שום דבר לא השתנה
^^
ממש
גם דיברתי עם המחנכת מלפני הרבה זמן וגם הילדים בקבוצה דיברו איתה והיא אמרה שהיא תדבר עם המורה לאזרחות אבל שום דבר לא השתנה
אין לי כל כך דרך לעזור אבל כן יכולה להגיד שנעצתי וכשהיא אומרת ברמה של בגרויות זה לא כ"כ נורמלי לדעתי המורה צריכה להסביר את ההוראות הן כלל לא ברורות
שואל השאלה:
תציעו כל רעיון שעולה לכם לראש
המורה לאזרחות לא נתנה בכלל מחוון של מה שצריך ומה שלא צריך
אני אסביר מה קרה:
אני ועוד 3 ילדים בקבוצה באזרחות
עשינו מצגת ובינגו (שעבדתי על זה עד 1:00 בבוקר) שלדעתי יצא לנו ממש טוב
והשקענו בזה ממש
וכשהצגנו את המצגת המורה השפילה אותנו ואמרה לנו שכל מה שעשינו לא טוב
אז היא אמרה לנו להתחיל מחדש הכל
אז אנחנו עושים המירוץ למיליון
וכל ילד בקבוצה צריך לבחור נושא ולעשות עליו את הפעילות
וזה אמור להיות פעילות ברמת בגרות (אין לי מושג מה זה אמור להיות)
ואי אפשר לפנות למורה כי היא גם השפילה אותנו ולא בא לי לדבר איתה
וגם "עבר" הזמן שאפשר לדבר איתה למרות שאחרי שהיא השפילה אותנו היא אמרה שהיא תיתן לנו תאריך אחר להציג את המשימה אחרי שנעשה שוב הכלל מהתחלה אבל היא שכחה לתת לנו ונזכרה רק לפני שבוע שבועיים בערך כשבכלל הצגנו בתחילת החודש בערך או קצת לפני
בקיצר אני עצבנית רצח על המורה הזאת
תציעו כל רעיון שעולה לכם לראש
המורה לאזרחות לא נתנה בכלל מחוון של מה שצריך ומה שלא צריך
אני אסביר מה קרה:
אני ועוד 3 ילדים בקבוצה באזרחות
עשינו מצגת ובינגו (שעבדתי על זה עד 1:00 בבוקר) שלדעתי יצא לנו ממש טוב
והשקענו בזה ממש
וכשהצגנו את המצגת המורה השפילה אותנו ואמרה לנו שכל מה שעשינו לא טוב
אז היא אמרה לנו להתחיל מחדש הכל
אז אנחנו עושים המירוץ למיליון
וכל ילד בקבוצה צריך לבחור נושא ולעשות עליו את הפעילות
וזה אמור להיות פעילות ברמת בגרות (אין לי מושג מה זה אמור להיות)
ואי אפשר לפנות למורה כי היא גם השפילה אותנו ולא בא לי לדבר איתה
וגם "עבר" הזמן שאפשר לדבר איתה למרות שאחרי שהיא השפילה אותנו היא אמרה שהיא תיתן לנו תאריך אחר להציג את המשימה אחרי שנעשה שוב הכלל מהתחלה אבל היא שכחה לתת לנו ונזכרה רק לפני שבוע שבועיים בערך כשבכלל הצגנו בתחילת החודש בערך או קצת לפני
בקיצר אני עצבנית רצח על המורה הזאת
בכל פתק יהיה שאלה ומי שיענה נכון יוכל לקבל את המיקום של הפתק הבא, שאלות בסגנון הרטרואקטיבי, או שזה היה רק פעמיים וכו
באותו הנושא: