3 תשובות
יכולים לתת לך לצאת עם נשק הביתה אך עם זאת זה לא נהוג לאפשר לרובאי 02 לצאת עם הנשק (גם תומכ"לים).
בד"כ זה מתאפשר כשיש הסלמה ביטחונית.
את יכולה לבקש ואולי יאשרו לך, אם את בבסיס עם נשק ביום-יום ולא רק חותמת על נשק לשמירות וכו', אז יש יותר סיכויים שיאפשרו לך, ובכל מקרה אם יאפשרו לך אז את תהי עם הנשק צמוד כל השירות;
את לא תקחי אותו רק שאת יוצאת לבית ואז תחזירי אותו בחזרה לנשקייה שאת חוזרת-קחי את זה בחשבון.
בהצלחה.
כן, הכל תלוי במפקדים
אני רמת פעילות ב ועושה יומיות רוב הזמן ואני יוצא עם נשק מאז ה7/10 ואני לא גר באזור מסוכן
אנונימי
עשית מטווחים חוץ מפעם אחת?
אנונימי