6 תשובות
הייתי ממליצה על פסיכולוג
תאפשרי לעצמך להיות לבד בשקט להקשיב למוזיקה שמרגשת אותך או לכתוב על מה שעובר עלייך זה עוזר לשחרר רגשות ולהרגיש אותן באמת
מכירה את זה
את צריכה לנסות להיות יותר קלילה ולחפש דברים שמשחים אותך
שמשמחים*
וואי בול לפעמים אני מרגישה חסרת רגשות באמת
יקרה,

נשמע שאת מרגישה חוסר של תגובה משמעותית של שמחה או בכי במצבים מסוימים.

אנשים הם שונים, ותגובותיהם עשויות להיות שונות - גם פנימית רגשית, ועוד יותר בצורה שבה זה מתבטא החוצה. גם אם לפעמים התגובות היותר "קולניות" בחברה עלולות ליצור מראית עין לנורמה מסוימת, אין כאן נכון או לא נכון - בהחלט אפשר למצוא אנשים מכל מיני סוגים מבחינת תגובותיהם ורגשותיהם, וכולם עשויים להיות מאושרים בדרכם.
אם את מרגישה לא שלמה עם המקום שאת נמצאת בו, אולי תרצי לשתף אדם קרוב ולדבר על מה שאת מרגישה ולראות מה חסר לך כדי להרגיש ולהגיב אחרת.

מאחל לך להיות מאושרת במקום שאת רוצה להיות בו.

אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. ייתכן שמתנדבנו גם יוכלו לסייע. אני מזמין אותך לפנות למתנדבנו בצ'אט בלינק המצורף.

מתנדב סה"ר