74 תשובות
מזל טוב!
מזל טוב מלך
לשמוח כי זה שאף אחד לא זוכר לא מבטל שגדלת בשנה ואתה צריך לחגוג את זה ולשמוח מזה בכל מקרה (:
לשמוח כי זה שאף אחד לא זוכר לא מבטל שגדלת בשנה ואתה צריך לחגוג את זה ולשמוח מזה בכל מקרה (:
היי מזל טובב❤
אנונימית
מזל טוב ❤❤❤
עד 120 שנה , מאחלת לך בריאות אושר ועושר הצלחה , הצלחה בלימודים , בטסט , בבגרויות !!!
ממני באהבה ❤❤❤❤
עד 120 שנה , מאחלת לך בריאות אושר ועושר הצלחה , הצלחה בלימודים , בטסט , בבגרויות !!!
ממני באהבה ❤❤❤❤
לשמוח שימי עליהם ז עם הם לא זוכרים הם לא בשבילך תחפש אנשים שהיו בשבילך ולא סתם ברירת מחדל ואגב מזל טוב
לשמוח תמיד!!
האנשים הנכונים יגיעו בעזרת ה
מזל טובב
האנשים הנכונים יגיעו בעזרת ה
מזל טובב
אין על ילידי יוני
מזל טוב אלוף אחד
מזל טוב אלוף אחד
קודם כל מזל טוב,
אני אמנם לא מכיר אותך ולא יודע עלייך כלום אבל אני בטוח שיש לך לב טהור.
אני אישית שונא ימי הולדת, מתעב.
אני מציע לך לא להתאכזב, לקחת את היום הזה ולעשות משהו שאתה אוהב, ללכת לים, לפנק את עצמך במשהו שאתה לא בדרך כלל קונה, אולי נעליים חדשות, קניות, וכו.
אוהב אותך, מזל טוב.
אני אמנם לא מכיר אותך ולא יודע עלייך כלום אבל אני בטוח שיש לך לב טהור.
אני אישית שונא ימי הולדת, מתעב.
אני מציע לך לא להתאכזב, לקחת את היום הזה ולעשות משהו שאתה אוהב, ללכת לים, לפנק את עצמך במשהו שאתה לא בדרך כלל קונה, אולי נעליים חדשות, קניות, וכו.
אוהב אותך, מזל טוב.
מזל טובב!!
זה בסדר להתבאס ואני מבינה את התחושה, תזכיר לחברים שלך ותעלה את הנושא ואני בטוחה שהם יחגגו איתך או יעשו משהו, אם לא זה כבר שלהם אבל השמחה שלך לא צריכה להיות תלויה באחרים בכל מקרה, תעשה משהו בשביל עצמך. תזמין אוכל ותראה סדרה שאתה אוהב, לא חייב להיות מוקף באנשים בשביל להיות שמח
זה בסדר להתבאס ואני מבינה את התחושה, תזכיר לחברים שלך ותעלה את הנושא ואני בטוחה שהם יחגגו איתך או יעשו משהו, אם לא זה כבר שלהם אבל השמחה שלך לא צריכה להיות תלויה באחרים בכל מקרה, תעשה משהו בשביל עצמך. תזמין אוכל ותראה סדרה שאתה אוהב, לא חייב להיות מוקף באנשים בשביל להיות שמח
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
תודה רבה לכם
אנונימי
מזל טוב! ❤❤
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
מזל טוב!!
מזל טוב!!
יש לי הרגשה שגם לי זה יקרה... יש לי עוד כמה ימים ואף אחד לא אמר מילה
אנונימית
מזל טובב!!! תחגוג לעצמך תעשה את היום הזה מדהים תיצא לאנשהו תעשה משהו שאתה אוהב. לא בהכרך צריך ברכות של אחרים תהנה עם עצמך זה היום שלך
אל תחשוב עליהם, זה רק יעשה את היום גרוע יותר. הם לא שווים את הזמן המחשבה שלך. תעשה כל דבר שאתה אוהב היום שיהיה לך יום מקסים וכיף! יום הולדת לפעמים יכולה להיות מבאסת אבל היום תעשה הכל כדי שזה לא יהיה בשבילך יום כזה, תצא לבחוץ, שים מוזיקה ולך לאכול את האוכל האהוב עליך, תקנה לך משהו יפה.
יום הולדת שמח!! אני מאחלת לך בריאות לכל החיים, שיהיו לך המון רגעי אושר ותמצא את היופי והטוב בכל דבר בחיים. מזל טוב!
יום הולדת שמח!! אני מאחלת לך בריאות לכל החיים, שיהיו לך המון רגעי אושר ותמצא את היופי והטוב בכל דבר בחיים. מזל טוב!
מזל טוב אח יקר אוהב אותך
מזל טוב!
אנונימית
לשמוח גם לי אף אחד מהחברים לא זכר ואלה זה עשה לי טוב רק המשפחה זכרה
ומזל טוב
מזל טוב
יאללה כולם נפגשים בגן סאקר לחגוג יומולדת
יאללה כולם נפגשים בגן סאקר לחגוג יומולדת
יום הולדת שמח!!!!
לשמוח
זה למה אני שונאת ימי הולדת
היום הכי חרא בשנה פשוט
אתה מגלה פתאום שתכלס אתה לא מעניין אף אחד ודיכאון כזה
זה פשוט כל יום הולדת מחדש
ומזל טוב לך!! תנסה לרמוז להם אולי
היום הכי חרא בשנה פשוט
אתה מגלה פתאום שתכלס אתה לא מעניין אף אחד ודיכאון כזה
זה פשוט כל יום הולדת מחדש
ומזל טוב לך!! תנסה לרמוז להם אולי
כנראה לא חברים אמיתיים מזל טוב
אנונימית
מזל טובב!!
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
לא מובן מאליו
תודה רבה לכם
לא מובן מאליו
אנונימי
מזל טוב קינגג
מזל טוב אח יקר גברצח
בטח בכיף
יא פנתר יא טנק מזל טוב
שואל השאלה:
באמת שלא צריך
כתבתם מעל ומעבר
באמת שלא צריך
כתבתם מעל ומעבר
אנונימי
מגיע לך
זה פעם בשנה
זה פעם בשנה
הכול טוב יא רכב משוריין יא מסוק קרב ah-64 אפאצ'י יא גבר מזל טוב
שואל השאלה:
תודה רבה לא מובן מאליו❤
תודה רבה לא מובן מאליו❤
אנונימי
מזל טוב!!
ואולי מישהו כן יזכור בסוף לך תדע
ואולי מישהו כן יזכור בסוף לך תדע
מזל טוב
אנונימית
מזל טוב!!
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימי
מזל טוב !!!
מזל טוב!!
לשמוח
אנונימית
תזרוק להם הערה על זה אני בטוחה שזה רק מתוך אי זכרון וממש לא בתור ''לא נעשה לו בכוונה''
מזל טוב!
מזל טוב!
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימי
מזל טוב
מזל טובב לך לאכול איזה משהו טעים
לשמוח
מזל טוב
מזל טוב
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימי
מזל טוב
מזל טוב יתותח
יום הולדת זה המבחן האמיתי למי חבר אמיתי ומי לא:)
שיהיה לך המון מזל טוב !
תחגוג עם עצמך עם ככה שזה נשמע עצוב זה באמת כיף, תלך לים או לאיזה מקום שאתה אוהב ואז לבית קפה או תזמין הביתה משהו מתוק עם קפה קר יום הולדת שמח ❤
שיהיה לך המון מזל טוב !
תחגוג עם עצמך עם ככה שזה נשמע עצוב זה באמת כיף, תלך לים או לאיזה מקום שאתה אוהב ואז לבית קפה או תזמין הביתה משהו מתוק עם קפה קר יום הולדת שמח ❤
מזל טובב גיל 16!!
גם לי יש היוםם פעם ראשונה שמצאתי מישהו שבתאריך שלי
בכל מקרה מזל טוב סוויט 16 זה גיל מדהים תהנה❤
בכל מקרה מזל טוב סוויט 16 זה גיל מדהים תהנה❤
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
באמת כתבתם מלא וגרמתם לי להרגיש ממש טוב❤
אתם אנשים טובים
תודה רבה לכם
באמת כתבתם מלא וגרמתם לי להרגיש ממש טוב❤
אתם אנשים טובים
אנונימי
המון מזל טוב, עד 120!!!
רק לשמוח! אל תתן לאנשים להרוס לך! קח קצת זמן לעצמך, תחגוג ותהנה כמה שאתה יכול יום הולדת זה רק פעם בשנה!❤
רק לשמוח! אל תתן לאנשים להרוס לך! קח קצת זמן לעצמך, תחגוג ותהנה כמה שאתה יכול יום הולדת זה רק פעם בשנה!❤
לשמוח אחי מזל טוב!
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימי
מזל טוב מלך תמיד תשמח אחשלי
מזל טובב
הכל טוב גם אני שכחתי את היומולדת של עצמי וגם המשפחה והחברים אם זה מנחם אותך קצת
הכל טוב גם אני שכחתי את היומולדת של עצמי וגם המשפחה והחברים אם זה מנחם אותך קצת
וואו מזלטוב❤❤
מזל טובב. אם זה לא קשה לך לענות אתה גר לבד מגיל 12? פשוט בדירה משלך? סליחה אם זה נשמע שלא אכפת לי..❤
ברו מה לעזאזל???
מזל טוב!!!!!!!!!!
לא יודעת מה אתה אוהב לעשות בחיים אבל מאחלת לך שרק תמשיך להתקדם בזה
ותתחשב בעצמך ובחיים אל תתעלם מהתרגשות שלך בחיים.
שתחיה חיים עם כמה שפחות חרטות.
שכל יום תתעורר ותשמח להתעורר.
שיהיה לך פרנסה טובה וקבועה ונחת.
ושתקיף את עצמך באנשים שאוהבים ודואגים לך
ומאחלת לך שתקנה לעצמך גלידה בטעם הכי אהוב עלייך בתוך מתנה לעצמך.
ואני לא אלכלך על המשפחה או החברים שלך אבל זה מצב חרא וכולם גאים בך על זה שאתה ממשיך בחיים תמשיך ככה תשמור על עצמך גם בלי האנשים האלו!!
מזל טוב!!!!!!!!!!
לא יודעת מה אתה אוהב לעשות בחיים אבל מאחלת לך שרק תמשיך להתקדם בזה
ותתחשב בעצמך ובחיים אל תתעלם מהתרגשות שלך בחיים.
שתחיה חיים עם כמה שפחות חרטות.
שכל יום תתעורר ותשמח להתעורר.
שיהיה לך פרנסה טובה וקבועה ונחת.
ושתקיף את עצמך באנשים שאוהבים ודואגים לך
ומאחלת לך שתקנה לעצמך גלידה בטעם הכי אהוב עלייך בתוך מתנה לעצמך.
ואני לא אלכלך על המשפחה או החברים שלך אבל זה מצב חרא וכולם גאים בך על זה שאתה ממשיך בחיים תמשיך ככה תשמור על עצמך גם בלי האנשים האלו!!
לשמוח!!! ככה אף אחד לא יתחון לך את השכל מה ליקנות לך!
מזל טוב יגבגבר הגברבר
מאחלת לך שתגשים את חלומותיך במהרה
מאחלת לך שתגשים את חלומותיך במהרה
שואל השאלה:
אימוגי דינוזאור-
אימצו אותי והחלטתי לעבור לגור לבד
מי שאימצו אותי גרים בחול
הם רצו כאילו לקחת אותי אבל לא רציתי לחזור לארץ שממנה באתי
סיפור מורכב קצת
אימוגי דינוזאור-
אימצו אותי והחלטתי לעבור לגור לבד
מי שאימצו אותי גרים בחול
הם רצו כאילו לקחת אותי אבל לא רציתי לחזור לארץ שממנה באתי
סיפור מורכב קצת
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימי
ואם זה בסדר מי משלם את השכירות? המדינה? אתה עובד או הולך לבית ספר?
ותודה על המענה❤
שואל השאלה:
ההורים המאמצים משלמים
אני הולך לבית ספר
ההורים המאמצים משלמים
אני הולך לבית ספר
אנונימי
אהה יפה ותודה רבה❤ מזל טוב❤
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימי
אנונימי יקר
ממילותייך המעטות עולה תחושה צורבת של אכזבה מהחברים, יתכן שזה פוגע בביטחון שלך בעצמך ובקשר איתם.
יום ההולדת הוא יום משמעותי לכל אחד מאיתנו, לעיתים נראה לנו מובן מאליו שכולם סביבנו יודעים וזוכרים את התאריך וידאגו לחגוג לנו, המחשבה ששכחו מאיתנו עשויה להיות מערערת.
אנשים שוכחים לפעמים תאריכים או ימים בתוך העומס היומיום, זה לא בהכרח מעיד על החשיבות שלך עבורם...
במידה ויום ההולדת הוא אירוע משמעותי עבורך, שווה לשתף את חברייך בהרגשתך ואולי בעתיד להזכיר כמה ימים לפניי לקרובים אליך, יתכן שהם יעשו מאמץ לציין את היום.
אם תרצה לשוחח או להתייעץ , מזמינה אותך אלינו לסה"ר, לפרוק בשיחה עם אחד.ת המתנדבים שלנו בצ'אט או בוואטסאפ 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
ממילותייך המעטות עולה תחושה צורבת של אכזבה מהחברים, יתכן שזה פוגע בביטחון שלך בעצמך ובקשר איתם.
יום ההולדת הוא יום משמעותי לכל אחד מאיתנו, לעיתים נראה לנו מובן מאליו שכולם סביבנו יודעים וזוכרים את התאריך וידאגו לחגוג לנו, המחשבה ששכחו מאיתנו עשויה להיות מערערת.
אנשים שוכחים לפעמים תאריכים או ימים בתוך העומס היומיום, זה לא בהכרח מעיד על החשיבות שלך עבורם...
במידה ויום ההולדת הוא אירוע משמעותי עבורך, שווה לשתף את חברייך בהרגשתך ואולי בעתיד להזכיר כמה ימים לפניי לקרובים אליך, יתכן שהם יעשו מאמץ לציין את היום.
אם תרצה לשוחח או להתייעץ , מזמינה אותך אלינו לסה"ר, לפרוק בשיחה עם אחד.ת המתנדבים שלנו בצ'אט או בוואטסאפ 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר