9 תשובות
לשמוח
לשמוח
אני מעדיפה 70 מאשר 99 מזה הציון הזה
פעם אחרונה שקיבלתי 99 הייתה ביסודי ,תשמח.
אנונימית
לסתום
המורה נותן לך לאן לשאוף
להתעצבן
כואב למורים היום לעגל דןנגןגיאןאניאחאעא
כואב למורים היום לעגל דןנגןגיאןאניאחאעא
תתנקשי במורה
^^תתנשקי במראה..
חחח זה ציון מושלם תואהבי תצמך עלזה
חחח זה ציון מושלם תואהבי תצמך עלזה
באותו הנושא: