11 תשובות
פנטזיה רומנטית, רומנטיקה, מתח
שלוש שנים והכי אהוב זה ספרי חקירות (דיויד באלדאצ'י בעיקר)
מאז שהתחלתי לקרוא
כרגע פסיכולוגיה
אנונימי
^אה וואי, גם פסיכולוגיה אני אוהבת ממש. וגם ספרים על מזלות, שמות ותורת הפרצוף
קוראת שנים, בעיקר בשבתות
אוהבת מתח/פסיכולוגיה
בערך 7, עד אז הייתי קוראת רק קומיקס
מתח אבל כל מה שכתוב טוב
התחלתי לקרוא
אבל הספר שעניין אותי הכי הרבה היה המדריך לרצח ילדות טובות
אבל דיי הפסקתי אותו לאחרונה אבל באלי להמשיך
ואולי גם רןמנטיים
רומנטיקה מתח
התחלתי לקרוא מגיל קטן הפסקתי וחזרתי לפני 3/4 שנים
ממש לאחרונה
רומנטיקה
מאה משאלות
אנונימית
שנה וחצי
רומנטיקה (לרוב אפלה)
5+ שנים
פנטזיה/דיסטופיה/מד'ב