13 תשובות
לקחת כדור וללכת ולא להגיד לכולם שזאת קורונה
תבואי רק למבחן גם לי יש מחר שיהיה לך בהצלחה
תבקשי אולי להיבחן בחדר נפרד, תגיעי עם מסכה רק למבחן עצמו. תסבירי להם שאת חולה ואולי תוציאי גם אישור מחלה כי אם את לא מקבלת מועד ב זה לא פייר כלפייך
תלכי ותשתעלי על המורה שתידבק גם
פשוט אל תגידי לאף אחד שזה קרונה תגידי שזה סתם וירוס קל קחי כדור תעשי את המבחן ולכי הביתה
שואל השאלה:
זה יסכן את כולם כי אני בשיא המחלה עכשיו זה לא התחלה או סוף המחלה.
זה יסכן את כולם כי אני בשיא המחלה עכשיו זה לא התחלה או סוף המחלה.
אנונימית
אוקיי כיאלו יש לך תסמינים חרגים
שואל השאלה:
המורה כבר יודעת שיש לי קורונה היא לא תתן לי להיבחן או בכלל לבוא לבית ספר
המורה כבר יודעת שיש לי קורונה היא לא תתן לי להיבחן או בכלל לבוא לבית ספר
אנונימית
זה לא מסכן אף אחד זאת כולה שפעת
אם לוקחים כדור הכל בסדר
אז היא תשים לך 0? זה לא הגיוני
תגידי לה שאת לא יכולה לבוא למבחן בשום מצב תוציאי אישור רפואי מהרופא משפחה ותגידי לה שאת חייבת שהיא תעשה לך מועד ב
אם היא לא מסכימה תדברי עם אחד ההורים שלך שידבר איתה או אפילו עם רכזת מתמטיקה או המנהל כי אין מצב
תגידי לה שאת לא יכולה לבוא למבחן בשום מצב תוציאי אישור רפואי מהרופא משפחה ותגידי לה שאת חייבת שהיא תעשה לך מועד ב
אם היא לא מסכימה תדברי עם אחד ההורים שלך שידבר איתה או אפילו עם רכזת מתמטיקה או המנהל כי אין מצב
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי לה אם אני יכולה לבוא ולעשות את המבחן בחדר לבד.
כתבתי לה אם אני יכולה לבוא ולעשות את המבחן בחדר לבד.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב.. היא אמרה שזה לא נורא שלא אעשה את המבחן, וזה גם ככה לא שווה הרבה מהציון. מהצד החיובי (או החיובי השני) הרווחתי חופש+ פתור ממבחן(: תודה לכולם!
טוב.. היא אמרה שזה לא נורא שלא אעשה את המבחן, וזה גם ככה לא שווה הרבה מהציון. מהצד החיובי (או החיובי השני) הרווחתי חופש+ פתור ממבחן(: תודה לכולם!
אנונימית
באותו הנושא: