8 תשובות
שואל השאלה:
גם המבחן חשוב אוף הוא יקבע כמה יחידות אני ואני חייבת לבוא לא יתנו לי להשאר בבית:)
אנונימי
^^תודהה גם לךך
אצלי זה מבחן של 6 שעות אז בעייתי
שואל השאלה:
אמלה מה?
מה זה בגרות או משהו?
אנונימי
אהה את כיתה ט בהצלחהה
אני יא
לא בגרות, דימוי בגרות
וואי אני מבינה אותך רצחח, אני פורשת אחריי דקה למיטה כשאני מנסה להתכונן
הצינון הזה הורג
שואל השאלה:
אמלה תקשיבי אני לא יודעת מה אני עושה
כל חצי שנייה אני עושה אפצ'י ואני לא מצליחה ללמוד
בהצלחה לך! אני נראה לי אבריז או שאבוא רק למבחן אבל זה יהיה מה זה מביך להתעטש בכיתה פאדיחה של החיים לא נעים לי
אנונימי
גם אניי, שלושה ימים עם שיעולים וכאב גרון ועוד יןמיים מבחן במתמטיקה