9 תשובות
לא נראלי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
לא, לא מכבד, למה שתיפגשי עם ידיד ולא עם הבן זוג?
פחות
בטח שכן.
את לא צריכה לוותר על חברים שלך בשום מצב.
אי אפשר להיות 24/7 עם אותו בן אדם, צריך להיות בן אדם גם עם חיים מחוץ לזוגיות.
את לא צריכה לוותר על חברים שלך בשום מצב.
אי אפשר להיות 24/7 עם אותו בן אדם, צריך להיות בן אדם גם עם חיים מחוץ לזוגיות.
כן, למה לא
כן
לא, וגם לא להפך
כן
כמובן לא מאחורי הגב של בן הזוג, ולא לעשות דברים שיכולים להתפס רומנטיים או מיניים או משהו
אבל מותר לך שיהיו לך חברים מחוץ לזוגיות, זה אפילו חיובי וחשוב שיהיו לך חיי חברה שהם לא רק בן הזוג, רק צריך לשים גבולות ברורים ושכולם יבינו את הסיטואציה
כמובן לא מאחורי הגב של בן הזוג, ולא לעשות דברים שיכולים להתפס רומנטיים או מיניים או משהו
אבל מותר לך שיהיו לך חברים מחוץ לזוגיות, זה אפילו חיובי וחשוב שיהיו לך חיי חברה שהם לא רק בן הזוג, רק צריך לשים גבולות ברורים ושכולם יבינו את הסיטואציה
באותו הנושא: