11 תשובות
אם אחד מהם יבגוד הוא ימצא עם מי לבגוד זה לא מה שיגרום לזה לקרות.
אנחנו לא רוצים עוד תקרית יבנה
שואל השאלה:
^^נכון אבל לא קשור רק לקטע הזה
^^נכון אבל לא קשור רק לקטע הזה
אנונימי
כן
תראה אישית גבר שמכבד את עצמו לא יצטרך מאמנת או מאמן. ובמצב כזה הוא גם יוכל לאמן את אשתו
שואל השאלה:
^כן זה רעיון טוב
^כן זה רעיון טוב
אנונימי
^^^^^ בעניי פחות אבל זה לא משהו מאוד רציני
שואל השאלה:
מה פחות?
מה פחות?
אנונימי
בטח גיוון זה טוב ,כל הזמן עם אותה אישה מתחיל להימאס
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הכוונה?
לא הבנתי מה הכוונה?
אנונימי
באותו הנושא: