18 תשובות
תנסה להיות תומך אבל גם לשמור עליה ולפקוח עליו עין.
שואל השאלה:
אני לא באמת יכןל לשים עין הם בבסיס סגור סלי טלפונים רוב היום
אני לא באמת יכןל לשים עין הם בבסיס סגור סלי טלפונים רוב היום
אנונימי
אז תצטרך לסמוך עליה.
אם היא בוגדת היא באמת לא שווה אותך.
אם היא בוגדת היא באמת לא שווה אותך.
שמע אני אומר תתן בה אמון אבל תביע את מה שאתה מרגיש ותבקש ממנה לעדכן אותך אם הוא מנסה משהו או מפלרטט
ליטרלי זוגיות חסרת בסיס
אם היא לא דתיה עם גבולות התורה חבל על הבזבוז רגשות, בכללי גבולות מומלצים לכולם
מהלב שלי:)
אם היא לא דתיה עם גבולות התורה חבל על הבזבוז רגשות, בכללי גבולות מומלצים לכולם
מהלב שלי:)
אנונימית
שואל השאלה:
אני איתה כמה שנים זוגיות מדהימה יש לנו ואנחנו אוהבים אחד טת השנייה מאוד פשוט זה מסגרת סגורה שמאוד קשה לה ואנחנו לא מדברים כי אין להם טלפונים ויוצא שלפעמים הוא מנחם אןתה ומנסה להרגיע אותה בגלל זה אמי מרגיש לא בנוח אם זה וחושב שאולי זה אינטרס
אני איתה כמה שנים זוגיות מדהימה יש לנו ואנחנו אוהבים אחד טת השנייה מאוד פשוט זה מסגרת סגורה שמאוד קשה לה ואנחנו לא מדברים כי אין להם טלפונים ויוצא שלפעמים הוא מנחם אןתה ומנסה להרגיע אותה בגלל זה אמי מרגיש לא בנוח אם זה וחושב שאולי זה אינטרס
אנונימי
אם הוא לא גיי למה שזה לא יהיה אינטרס , אתה הגבר אתה אמור להבין את הראש שלו:)
עשיתי פה פעם שאלה כזו, אם בנים פה נמשכים לידידות שלהן, 90 אחוז ענו שכן.. והבנות ענו שלא . אנחנו תמימות אני יודעת
פשוט תדאג להציב את הגבולות שמתאימים לך. אם היא אוהבת אותך היא תכבד
עשיתי פה פעם שאלה כזו, אם בנים פה נמשכים לידידות שלהן, 90 אחוז ענו שכן.. והבנות ענו שלא . אנחנו תמימות אני יודעת
פשוט תדאג להציב את הגבולות שמתאימים לך. אם היא אוהבת אותך היא תכבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומר לה שזה מפריע לי אבל היא אןמרת שהיא לא יכולה פשוט לחתוך קשר חברי בגלל שאני חושב דברים וזה לא בסדר, מה אני אמור לעשות?
אני אומר לה שזה מפריע לי אבל היא אןמרת שהיא לא יכולה פשוט לחתוך קשר חברי בגלל שאני חושב דברים וזה לא בסדר, מה אני אמור לעשות?
אנונימי
להסביר לה כמה זה מכניס אותך לחרדות וכמה זה קשה לך ולהסביר למה בצורה שהיא תבין
שואל השאלה:
ניסיתי היא אומרת שאסור לי לבקש ממנה להתרחק ממנו וזה לא בסדר מצידי ואני צריך לטפל בזה
ניסיתי היא אומרת שאסור לי לבקש ממנה להתרחק ממנו וזה לא בסדר מצידי ואני צריך לטפל בזה
אנונימי
המון הבצלחה
שואל השאלה:
מה לעשות אבל
מה לעשות אבל
אנונימי
אין לך מה
אני אומר בכנות אם הסברת לה את הפחד שלך ומה אתה חושב שהוא מנסה לעשות
נשאר לך לשבת ולקוות שלא יקרה כלום
אני אומר בכנות אם הסברת לה את הפחד שלך ומה אתה חושב שהוא מנסה לעשות
נשאר לך לשבת ולקוות שלא יקרה כלום
אם הייתי בסיטואציה שלך הייתי נאכל מבפנים
שואל השאלה:
אני יודע אני ממש נאכל מבפנים
מה היית מצפה ממנה שתעשה?
אני יודע אני ממש נאכל מבפנים
מה היית מצפה ממנה שתעשה?
אנונימי
טבעי שיפריע לך
תחליט מה יותר מתאים לך, להרגיש ככה ולשתוק או להציב גבול.
תחליט מה יותר מתאים לך, להרגיש ככה ולשתוק או להציב גבול.
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתאים לי הידידות הזאת אבל היא נחושה בדעתה שזה בסדר וזה חברי וזה ממש מגזים
אני מפחד "להציב גבול" בגלל דאני לא רוצה שתעשה משהו מלת ברירה שלא נעים לה, אני רןצה שהכל יפתר בהסכמה והבנה איך אני חכול להסביר לה שתבין אותי והכל יסתדר ואם אני לא בסדר בכלל צה אני יכול לעשות
לא מתאים לי הידידות הזאת אבל היא נחושה בדעתה שזה בסדר וזה חברי וזה ממש מגזים
אני מפחד "להציב גבול" בגלל דאני לא רוצה שתעשה משהו מלת ברירה שלא נעים לה, אני רןצה שהכל יפתר בהסכמה והבנה איך אני חכול להסביר לה שתבין אותי והכל יסתדר ואם אני לא בסדר בכלל צה אני יכול לעשות
אנונימי
אישית אם הייתי בסיטואציה המדוייקת שלך הייתי שולח לה הודעה ארוכה על מה אני חושב ואיך אני מרגיש ואומר שזה מה אני מרגיש ואני לא העלה את הנושא יותר אבל לפחות היבעתי את עצמי
באותו הנושא: