40 תשובות
שואל השאלה:
רוב האנשים אוכלים הרבה יותר ממה שהם צריכים
אנונימית
מה אכפת לך
מסכימה
שכל אחד יאכל כמה שהוא רוצה עיוני...
כל גוף שונה ורגיל לארוחות שונות... יש אנשים שהגוף שלהם רגיל ל5 ארוחות והם נשארים רזים
שואל השאלה:
זה לא עניין של רזון. זה לא בריא לגוף לעכל אוכל כל הזמן. צריך לאכול קצת
אנונימית
יש לך מחקר אמין שמגבה את הטענות שלך?
שואל השאלה:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/pmc5403578/

https://www.drfuhrman.com/blog/58/hungry-true-hunger-versus-toxic-hunger
אתר של מומחה בעל שם עולמי שגם כתב ספר בנושא. מפרט את ההבדלים בין רעב מדומה לרעב אמיתי.
אנונימית
את דיברת על זה שרוב האנשים צריכים "לאכול קצת".

לא הגדרת שום דבר שקשור לקיבולת קיבה, מאזן קלורי יומי או רמות סוכר וחומצות אמינו בדם...
אין שום קשר בין רעב אמיתי ל"רעב מדומה" בשאלה שלך כי לא ציינת שום דבר על ההבדל בניהם...
פשוט זרקת שטויות על זה שאנשים "אוכלים יותר מידיי בימנו" וגיבית על זה עם מחקר שמדבר על "תחושת רעב" ולא על רעב בהגדרתו האנטומית מילולית
שואל השאלה:
דיברת על זה שאנשים צריכים לאכול פחות ממה שהם אוכלים בדרך כלל
וכנראה לא קראת את המחקר
אנונימית
תסתכלו על רוב האנשים באמריקה. על העובדות שמקרי סוכרת 2 עלו מאז 2000 ושעודף משקל הוא אחד מסיבות המוות הכי עיקריות בארצות הברית. עכשיו יש לנו מזון מהיר שהוא נגיש ולא בריא, ואפילו גדול המנות עלה. לא כולם כמובן אוכלים יותר ממה שצריך, אבל זאת עובדה ידועה שחלק ניכר כן.
^^דיברתי על זה שהטענה שלך לא קשורה למחקר שהבאת.

לא פסלתי את המחקר.

כנראה לא קראת את הטענה שלי
^^בתור אדם שמפתח גוף(אני לא מתחרה) ואדם שלמד אנטומיה, תזונה ואימונים בעופן עצמאי(חשוב לי לציין שאין לי שום תעודת הסמכה)

אני מסכים עם זה ב100 אחוז.

אבל זה לא קשור לטענה שלך בשום צורה
^
הטענה היא שהרבה אנשים אוכלים יותר ממה שהם צריכים.
ידוע לנו שמקרי עודף משקל ותמותה מעודף משקל עלו באופן ניכר. עלייה במשקל = צריכת יותר מזון ממה שצריך. (אלא אם כן מדובר במחלה, או תופעות לוואי של תרופות וכ"ו)
"3 ארוחות ביום ועוד נשנושים בין לבין= יותר מדי אוכל"

אין שום קשר בין כמות הארוחות שבנאדם אוכל לבין "יותר מידיי אוכל"(למרות שנראלי שהתכוונת לאכילת יתר).


אדם יכול לאכול פריכיות לארוחת בוקר, כוס אורז לצהריים, וקורנפלקס לארוחת ערב ולמות מתת תזונה
שואל השאלה:
^ כי הוא לא אוכל כמו שצריך.

אבל כשאוכלים בלי הפסקה לא נותנים לגוף אפשרות להתרפא
אנונימית
היא בטח התכוונה לארוחות רגילות עד גדולות + נשנושים, וגם אפשר לאכול מזון שהוא לא בהכרח גדול אבל מלא בקלוריות
אני תופס אותך על הקטנות האלה כי משפטים כמו "שלושה ארוחות ונישנושים בין לבין זה מסוכן" או "זה לא בריא לעכל אוכל כל היום צריך לאכול קצת"(בלי להגדיר ולציין כמה זה כמות לא תקינה של אוכל) יכולים להרתיע אנשים שאוכלים תקין ואפילו במקרים קיצוניים לגרום לאדם מסוים לבעיות אכילה
^^^את לא אמרת בלי הפסקה...
את אמרת "3 ארוחות ביום ועוד נשנושים בין לבין"
אני מסכימה שאולי הניסוח לא היה תקין, אבל עודף משקל גם חמור וגם ראוי להתייחסות.
^^^^זו הסיבה העיקרית שמה שהיא אמרה הוא לא מדוייק
שואל השאלה:
^ נו אתה מהמתחכמים שנתפסים לקטנות, אז הנה אני מנסחת את זה כמו שצריך:

לקום בבוקר ולאכול ואחרי חצי שעה לנשנש משהו ואחרי שעתיים לאכול ארוחת צהריים כבדה ולשבת ללמוד ולאכוח חטיפים זה לא בריא
אנונימית
^^^חד משמעית.
ולכן זה קריטי לנסח דברים בצורה נכונה.

על מנת שהמודעות תגיע למי שצריך, ולא אל ילד או ילדה מתבגרת שלא מבינה בנושא ופתאום מחליט/ה לעשות דיאטה מסוכנת ללא השגחה
שואל השאלה:
הם לא יעשו דיאטה מסוכנת אל תדאג.
אנונימית
^^^ציינת כאן שני ארוחות.
מעבר לכך שאין קשר בין הזמנים בהן אדם אוכל(כל עוד הם תקינים מטאבולית) לאכילת יתר.

והכי חשוב, אץ שוב לא הגדרת מה זו ארוחה לא תקינה.
^^חח לפני שנייה שלפת לי מאמר מדוייק ועכשיו את פתאום "לא מבינה בתזונה"?
לדעתי את פשוט מתעצלת להתנסח כמו עורכת דין למרות שאת בחורה חכמה שיודעת לקרוא מחקרים...
שואל השאלה:
כי למה שאני אתנסח כמו עורכת דין. איך אני שונאת אנשים שחייבים להתפס על קטנות גם כשהכוונה הכללית ברורה.
ארוחת בוקר/ צהריים שציינתי זה סתם כדי שזה יהיה מסודר יותר אבל מבחינתי שזה יהיה גם ארוחת ערב ואחר כך תשאר עד שלוש בלילה ותנשנש חטיפים בלי הפסקה.
העיקרון אותו דבר- צריך לתת לקיבה זמן לנוח בין ארוחות.
וכמובן שקורנפלקס זאת לא ארוחה.
ארוחה לא תקינה= לדחוף זבל לגוף ודברים שאין בהם שום ערך תזונתי. כמו שהסברתי קורנפלקס זאת לא ארוחה, פיצה זאת לא ארוחה ועוגה זאת לא ארוחה. כמו כן לאכול עד שמתפוצצים- לא בריא.


עכשיו מקווה שזה ברור ואל תטרח לשאול עוד משהו בנושא כי אני לא מתכוונת להסביר את עצמי שוב
אנונימית
אני אסגור את הנושא בזה שאת חסרת אחריות ואת צריכה ללמוד תזונה ואנטומיה יותר לעומק... שבוע טוב;)
שואל השאלה:
חסרת אחריות אני לא.
לא בעיה שלי אם יש אנשים שלא יודעים לאכול כמו שצריך.
אנונימית
אני אוכלת יותר מידי.
אני מודה בזה.
אני לא אוהבת את איך שהגוף שלי נראה אבל קשה לי להפסיק!!!!
אחוזי ההשמנה בעולם מעידים שכן
שואל השאלה:
מאמי דיברתי בכלליות.
למה אנשים חושבים תמיד שמדברים ספציפית עליהם
אנונימית
^חח כבר עברתי איתה על זה אין עם מי לדבר...
^הוכחתי לה עובדתית שהיא טועה.
הכל טוב חבל על האנרגיות
רוב האנשים אוכלים הרבה יותר ג'אנק פוד מאוכל בריא (לפחות בעולם המערבי)
אבל אני לא בטוחה אם הם אוכלים יותר מדי בכמויות או פשוט אוכלים לא מאוזן
^יאללה תני לה בראש! מאמין בך!
שואל השאלה:
הפרעות אכילה זה גם לאכול יותר מדי. זה דבר ראשון.
דבר שני לא אחריות שלי שיש אנשים שלא מבינים איך צריך לאכול ויש להם בעיות
יש עוד הרבה שאלות אחרות שיכולות לגרום לדברים כאלה
קיצר אתם סתם אוהבים להתחכם

עובדתית לא הוכחת כלום. סתם התנפלת לניסוח.
^^ בדרך כלל גם וגם כי ג'אנק פוד ממכר וגורם לך לאכול יותר ממה שנדרש.
אנונימית
שואל השאלה:
די נו את רואה?
את סתם מתנשאת ונטפלת לשטויות כמו הרבה אנשים מהאתר הזה.
וגם את לא מוסמכת.
אנונימית